Избран е победителят в конкурса за корица на изданието "КМаркетинг Factbook"
Редакторският и дизайнерският екип на изданието наградиха проекта на Мила Лозанова


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Четвъртото издание на "КМаркетинг Factbook", което ще излезе в края на октомври, е посветено на подготовката на комуникационния бранш за предизвикателствата на пазара и трудностите като възможност за промяна. За първи път "Капитал" предостави възможност на индустрията да се представи пред читателите и да направи добро първо впечатление в най-видимата част от изданието, а именно корицата. В рамките на конкурса за корица на "КМаркетинг Factbook" се включиха над 30 графични дизайнери, визуални специалисти и други любители с умения и отношение към дизайна на печатни и дигитални издания, които представиха общо 44 визии.
Редакторският и дизайнерският екип на изданието избраха за победител проекта на Мила Лозанова. Илюстрацията й ще бъде отпечатана с целия тираж на печатното издание и в дигиталния му формат. Тя печели и награда в размер на 300 лв.
Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните плановеЧетвъртото издание на "КМаркетинг Factbook", което ще излезе в края на октомври, е посветено на подготовката на комуникационния бранш за предизвикателствата на пазара и трудностите като възможност за промяна. За първи път "Капитал" предостави възможност на индустрията да се представи пред читателите и да направи добро първо впечатление в най-видимата част от изданието, а именно корицата. В рамките на конкурса за корица на "КМаркетинг Factbook" се включиха над 30 графични дизайнери, визуални специалисти и други любители с умения и отношение към дизайна на печатни и дигитални издания, които представиха общо 44 визии.
Редакторският и дизайнерският екип на изданието избраха за победител проекта на Мила Лозанова. Илюстрацията й ще бъде отпечатана с целия тираж на печатното издание и в дигиталния му формат. Тя печели и награда в размер на 300 лв.
Мила Лозанова се занимава професионално с графичен дизайн, илюстрация и плакат, а от 2005 г. е част от комуникационната индустрия. Тя описва илюстрацията си така: "Светлината над мъгливия ноемврийски град разказва за това как продуктът на комуникационните агенции трябва да има смисъл, а не да е самоцел или еднократно явление." Тазгодишното издание на "КМаркетинг Factbook" ще излезе в края на октомври, когато ще видите и корицата на Мила Лозанова. Някои от най-добрите останали предложения и авторите им, участвали в конкурса, ще бъдат публикувани в изданието.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.