Янис Манакос, Huts Group: Маркетингът и комерсиализмът правиха неудобните примери да изглеждат нормални

Основателят и изпълнителен директор на групата пред "Капитал"

Янис Манакос, Huts Group
Янис Манакос, Huts Group
Янис Манакос, Huts Group    ©  Цветелина Белутова
Янис Манакос, Huts Group    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

На какво се дължи промяната в приходите ви?

Продължаваме растежа ни, инвестирайки в хора и нови услуги, водещи в България. Пионери сме в Metaverse и всички нови глобални тенденции в социалните мрежи, телевизия, дигиталните и творческите среди.

Какви тенденции наблюдавате на комуникационния пазар?


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

За да видите статията, влезте в профила си или се регистрирайте.

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове

На какво се дължи промяната в приходите ви?

Продължаваме растежа ни, инвестирайки в хора и нови услуги, водещи в България. Пионери сме в Metaverse и всички нови глобални тенденции в социалните мрежи, телевизия, дигиталните и творческите среди.

Какви тенденции наблюдавате на комуникационния пазар?

Живеем в странни времена. Хората правят снимки на себе си, Гърция е запълнена с безкрайни басейни точно до девствени плажове, а по време на война президентска двойка приема покана за бляскава фотосесия за Vogue. Трите прости примера, които използвам, показват как рекламата, маркетингът и комерсиализмът са проникнали дълбоко в живота ни и са направили странните, неудобни примери да изглеждат нормални.

Нито пандемия, нито война, нито високите разходи за електричество пречат на ненаситната нужда от комуникации.

Ще отнеме години, за да може публиката да разбере, прегърне и накрая да приветства пълното разширяване на всички най-нови технологии. Пазарът все още се нуждае от добре доказани решения и традиционни кампании, оставяйки Metaverse за иноваторите, засега.

Равенството, многообразието и приобщаването са на първо място в дневния ред в момента, предизвиквайки глобални вълни. Голям брой статуи на значими мъже от миналото са разрушени, защото преди 150 години са използвали или имали роби, моделите с големи размери са почти навсякъде в магазините, променят опаковките на Aunt Jemima и Uncle Ben. Само ако можете да се откъснете от ежедневието, ще бъдете истински наблюдател на абсурда, в който живеем.

Какви са прогнозите ви за комуникационния пазар следващата година?

Не виждам скорошна ударна вълна в глобалната икономика, освен ако тази война не стане реална и санкциите от двете страни не се превърнат в необратима заплаха за повечето хора. Например от едната страна депортиране на всички руски граждани от Европа и САЩ, без изключения, или тотално спиране на доставки на петрол и природен газ от другата страна.

Все още няма коментари
Нов коментар