Кризи на комуникационното поле
С какви трудности се сблъскват най-големите агенции на пазара и какви решения предприемат
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
- За агенциите инфлацията означава по-малко постъпления на приходи заради съкратени бюджети, но и по-високи разходи за заплати.
- Войната в Украйна, подобно на пандемията, отключи в рекламодателите и агенциите солидарност и се превърна в тема, през която да бъде заета обществена позиция.
- За рекламодателите на преден план излиза нуждата от решения, които водят до конкретни резултати за бизнеса им.
След всяка буря изгрява слънце, гласи популярната фраза. На комуникационния пазар обаче въпреки отминаващата ковид буря продължава да бъде облачно. Миналата година мениджърите на най-големите агенции гледаха оптимистично към 2022 г. Очакванията за по-високи бюджети, които да компенсират загубите и дори да доведат до ръст, действително се сбъднаха.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.