Абсолютната интеграция е устойчива тенденция в комуникациите днес

Катя Димитрова, управляващ партньор, Interpartners Group: Все по-малко делим реклама от ПР

Катя Димитрова, управляващ партньор, Interpartners Group
Катя Димитрова, управляващ партньор, Interpartners Group
Катя Димитрова, управляващ партньор, Interpartners Group
Катя Димитрова, управляващ партньор, Interpartners Group
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Катя Димитрова е съосновател и управляващ партньор на Interpartners (www.interpartners.bg), водеща независима комуникационна група с три собствени бранда - Interpartners (креативна и дигитална агенция), Interimage (www.interimage.bg) - корпоративни комуникации и Employer Branding, и наскоро придобитата Key Experts Group (https://keyexpertsgroup.com/en). Групата работи у нас и на още 8 пазара в региона със своята партньорска мрежа SEEnthesis (www.seenthesis.com). През 2022 г. тя отбелязва 30-годишнина като единствената българска комуникационна група с толкова дългогодишен пазарен успех. Сред клиентите на Interpartners Group са Schwarz IT, DEVIN, Astellas Phama, АУБ, Schneider Electric, Dexcom, GFK, Saint-Gobain Glass, Deichmann, Intersport, Nucrema и др.

Тенденцията към напълно интегрирани комуникации е факт. Доскоро разделението между реклама и пиар беше осезаемо. Фокусът на агенциите беше или едното, или другото, на екипите и експертите - също. Интегрирането на комуникациите е един от процесите, който също се ускори сериозно от пандемията.


Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Катя Димитрова е съосновател и управляващ партньор на Interpartners (www.interpartners.bg), водеща независима комуникационна група с три собствени бранда - Interpartners (креативна и дигитална агенция), Interimage (www.interimage.bg) - корпоративни комуникации и Employer Branding, и наскоро придобитата Key Experts Group (https://keyexpertsgroup.com/en). Групата работи у нас и на още 8 пазара в региона със своята партньорска мрежа SEEnthesis (www.seenthesis.com). През 2022 г. тя отбелязва 30-годишнина като единствената българска комуникационна група с толкова дългогодишен пазарен успех. Сред клиентите на Interpartners Group са Schwarz IT, DEVIN, Astellas Phama, АУБ, Schneider Electric, Dexcom, GFK, Saint-Gobain Glass, Deichmann, Intersport, Nucrema и др.

Тенденцията към напълно интегрирани комуникации е факт. Доскоро разделението между реклама и пиар беше осезаемо. Фокусът на агенциите беше или едното, или другото, на екипите и експертите - също. Интегрирането на комуникациите е един от процесите, който също се ускори сериозно от пандемията.

Агенциите получаваме задание да направим така, че бизнес моделът или идеята да работи максимално добре и да убеди целевите аудитории в ползите от потреблението на даден продукт или услуга.

Дали миксът от комуникационни инструменти се нарича "реклама" или "пиар" на практика няма значение - важни са точното прицелване, ефективността и резултатите. И, разбира се, всичко това, "облечено" в оригинални "дрехи", за да се забележи.

Да си креативен днес е задължително, но недостатъчно.

Агенциите: консултанти на управленско ниво

От екипи, в които доминира творчеството, агенциите се превърнахме в бизнес анализатори. За нас творчеството е задължително, но само в комбинация със задълбочена бизнес експертиза. Двете най-търсени роли в екипите ни днес са опитен експерт по корпоративни комуникации и креативен маркетолог - творец на нестандартни идеи, но такива с отпечатък върху резултатите на клиента.

Сред агенциите се откроиха онези, които първи "прибраха" егото си и издигнаха на сцената компаниите и брандовете, за които работят - за да ги правят звезди без ревност за светлината на прожекторите.

Екипността и корпоративната култура са ключ към успеха ни

Тази година е юбилейна за комуникационната ни група - отбелязваме първите 30! И вече имаме визия и идеи за следващите поне толкова. Вярваме, че само със силен екип можем да създаваме силни кампании за клиентите си. При нас всеки член на екипа е ярка индивидуалност - и средата в компанията го стимулира да бъде и да развива себе си. Като собственик съм горда, че изграждаме личности, които са разпознаваеми, и екипът има лица не е просто събирателно понятие - ето и какво споделят те за комуникациите днес:

Даниела Константинова, творчески стратег на групата: Ние сме истински отбор - и вътрешно, и с нашите клиенти, с повечето от които сме повече от 5, дори 10 години. А да запазиш мощта на отбора означава да бъдеш отворен, да се учиш и да се чувстваш победител от успехите на онези, за които работиш.
Елисавета Търпанова, изпълнителен директор, Interpartners: Една от ключовите ни ценности е, че истински обичаме работата си и вярваме, че тя оразличава един бизнес/бранд и го прави по-успешен. Вярвам, че това привлича качествени хора, които сами търсят екипа ни с желание да работят с нас и за нас.
Стела Ерера, изпълнителен директор, Interimage/Key Experts Group: В годината на юбилея предприехме интеграцията на нова компания в структурата ни, Key Experts Group. Да интегрираме интересно ново портфолио от клиенти и да им дадем още повече добавена стойност ни носи професионален адреналин.