Connect Me: Дигиталният маркетинг не е fast food

Ален Попович - CEO на агенция Connect Me

Ален Попович - изпълнителен директор на Connect Me
Ален Попович - изпълнителен директор на Connect Me
Ален Попович - изпълнителен директор на Connect Me
Ален Попович - изпълнителен директор на Connect Me
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Визитка

Ален Попович е CEO на дигиталната агенция Connect Me. С над 15-годишен опит в дигиталния маркетинг, в ролята си и на председател на Българската асоциация на агенциите по дигитални комуникации (БААДК) през 2014 и дейна обществена личност, Ален Попович и екипът му се стремят да покачат нивото на дигиталния рекламен бизнес в страната.

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове

Визитка

Ален Попович е CEO на дигиталната агенция Connect Me. С над 15-годишен опит в дигиталния маркетинг, в ролята си и на председател на Българската асоциация на агенциите по дигитални комуникации (БААДК) през 2014 и дейна обществена личност, Ален Попович и екипът му се стремят да покачат нивото на дигиталния рекламен бизнес в страната.

Каква е идеологията и посланието на агенцията?

- Ние сме първата агенция за фул диджитъл маркетинг и сме създадени още през 2011. Преминали сме през адски много бури и промени по всички социални канали, за да не се задоволяваме с постигнатото, защото в Connect Me знаем, че сегашното добро е утрешното старо. На нашия пазар се печели много повече, ако си един от първите, който въвежда или използва вече създадена платформа, отколкото ако си от последните на опашката.

Каква е цената една агенция да се задържи на пазара?

- В новия постковид свят в Connect Me се опитваме отново да гледаме от цветната страна на живота и да откриваме положителните промени. За наше огромно щастие те не са малко. Забелязваме как благодарение на новите реалности на дигиталния пазар остават да функционират и ще останат в бъдеще само агенциите, които предлагат едновременно сигурност, гъвкавост и дълбока експертност. Тенденцията, при която всеки, който има достъп до Бизнес панела на Facebook, започваше да усеща себе си като агенция и да обещава резултати на клиенти, които са илюзия и статистически невъзможни, приключи. Защото и клиентите осъзнаха, че дигиталният маркетинг не работи, когато е приготвен по рецепта за fast food. Дигиталните решения искат прецизност, качествени продукти, щипка ексцентричност, трябва да бъдат бързи, но да са плод и на познания, опит и много креативност, които изисква и всеки потребител.

Как оценявате рекламния и маркетингов пазар в момента? Достатъчно голям ли е пазарът в България, за да трупат агенциите, а защо не и самите клиенти, нови знания и опит?

- Пазарът за нас никога не се е ограничавал с границите на държавата ни. Ако искаш развитие, трябва да мислиш глобално. Има и добри примери на кампании, създадени в България. За нас няма значение дали работим с български или чуждестранен клиент, нашият подход винаги е холистичен, цялостен. Затова и екипът на Connect Me винаги се старае да води клиента и едновременно с това да му бъде верен спътник по трасето на дигиталната джунгла. Много често правим и обучения за цели екипи, защото вярваме, че всеки служител е най-добрият бранд амбасадор за марката, за която работи. По този начин те оценяват колко е важно личното им дигитално позициониране за успеха на компанията, за която работят, и за това тя да бъде разпознаваема, разбират механизмите и осъзнават потребностите на собствения си бранд.

Кои са кризисните комуникационни фокуси през изминалите вече три трудни години, какво задължително трябваше да се и се промени и как тези три години задействаха промяната много по-бързо?

- Ключовата дума тук е адаптивност! В началото на пандемията много брандове избързаха и веднага орязаха или дори направо отказаха рекламните си бюджети, което доведе до загуба на ключови позиции. Сега тези фирми все още изпитват трудности да се възвърнат до достигнатите преди кризата нива и бяха изместени от по-практичните, но по-смели и устойчиви бизнеси. Онези, които дори и с малки кампании продължиха да се борят за клиентското внимание. Постоянството, дори с малки стъпки, винаги се оказва по-печеливша стратегия.

Какви са очакванията ви за рекламния пазар в България през 2023 г.?

- В ситуацията, която се намираме, темпото отново ще се забави. Една илюзия, облечена в продукт, вече не е достатъчна. Трябва да не се допускат грешки, да се правят много обмислени и изпипани кампании, които да отговарят на всички клиентски очаквания.

Има ли отличителен тренд?

- През последните години грамотността в дигиталния маркетинг изключително много нарасна, което за бизнеса е положителна тенденция. Затова и в Connect Me винаги консултираме нашите клиенти да бъдат смели, но и разумни, да използват потенциала на всяка една платформа и да инвестират рационално.