Висококачественото съдържание е ключово за изграждането на успешни марки
За развитието на рекламния и маркетингов пазар, трендовете, доказаните практики и потенциала на комуникационната сфера - говори търговският директор на водещата медийна група


Съдържание от bTV Media Group

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Наблюдаваме впечатляваща петгодишна тенденция на растеж на рекламния пазар в България въпреки предизвикателствата на трудния пандемичен период. "Само през 2021 г. българският рекламен пазар отбеляза сериозен двуцифрен ръст и надхвърли очакванията за стабилно възстановяване. Това отчетливо сигнализира за доверието на българските рекламодатели към нашите услуги и силата на тези решения при налагане на разнообразие от маркетингови стратегии." С тези думи Десислава Проева, директор "Продажби" в bTV Media Group, започва своя стратегически анализ за състоянието на медийния пазар в България.
Най-големите двигатели на темпа на растеж остават дигиталните медии и телевизията. Висококачественото тв съдържание представлява безспорно водещата дестинация за изграждане на успешни и устойчиви марки, за подпомагане на успеха, ефективността и измеримостта на различни b2b и b2c инициативи. Неслучайно управлява над половината от инвестициите в реклама у нас. Тази година компаниите избраха да акцентират и приоритизират продукти и услуги с по-висока стойност и по-високи цени и като цяло да прехвърлят увеличението на производствените разходи към крайните потребители. "В този контекст решенията, които предлагаме, се радват на устойчиво търсене предвид силата им в изграждането на брандове."
Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните плановеНаблюдаваме впечатляваща петгодишна тенденция на растеж на рекламния пазар в България въпреки предизвикателствата на трудния пандемичен период. "Само през 2021 г. българският рекламен пазар отбеляза сериозен двуцифрен ръст и надхвърли очакванията за стабилно възстановяване. Това отчетливо сигнализира за доверието на българските рекламодатели към нашите услуги и силата на тези решения при налагане на разнообразие от маркетингови стратегии." С тези думи Десислава Проева, директор "Продажби" в bTV Media Group, започва своя стратегически анализ за състоянието на медийния пазар в България.
Най-големите двигатели на темпа на растеж остават дигиталните медии и телевизията. Висококачественото тв съдържание представлява безспорно водещата дестинация за изграждане на успешни и устойчиви марки, за подпомагане на успеха, ефективността и измеримостта на различни b2b и b2c инициативи. Неслучайно управлява над половината от инвестициите в реклама у нас. Тази година компаниите избраха да акцентират и приоритизират продукти и услуги с по-висока стойност и по-високи цени и като цяло да прехвърлят увеличението на производствените разходи към крайните потребители. "В този контекст решенията, които предлагаме, се радват на устойчиво търсене предвид силата им в изграждането на брандове."
Фокусът на bTV Media Group е там, където са и потребителите - завладяващо радио-, телевизионно и дигитално съдържание, което изгражда силна, емоционална връзка с хората, повече забавление за зрители от всички възрасти, доказани заглавия и разнообразие от формати, надеждна информационна среда и докосващи истории, които формират облика на културната и социалната среда в България.
"Подготвяме наистина всеобхватно съдържание в различни жанрове. Създаваме и разказваме силни истории, които ще продължат да чертаят и провокират съвременното общество и които ще продължат да свързват успешно марките с нашата внушителна аудитория", споделя Десислава Проева за предстоящата 2023 година.
Да инвестираш по време на интересни времена е силен начин да използваш потенциала на възможностите. В стила на Оскар Уайлд и вечната тема за изкушението и необходимостта да му се отдадеш осигуряването на устойчивост на марките има не по-различна стратегическа трактовка. Успешните компании се убедиха именно в това през последните няколко години. Очакванията са, че те ще продължат да поддържат или разширяват медийното си присъствие, за да защитават цени и да налагат нови, адаптирани брандове.
"Последните две години ни дадоха възможност да се уверим категорично, че именно чрез реклама, видимост и имиджово присъствие се осигурява устойчивост на бизнеса, по-широка потребителска база, по-стабилна и защитима цена. Потребителските навици се възстановяват във вида си от преди пандемията на фона на силно намаляващи темпове на безработица. Потребностите не намаляват, а се променят или увеличават", добавя Проева.
Инвестициите с цел надграждане или защитаване на пазарен дял ще продължат, за да може бизнесите да се възползват от устойчивото потребление, а и за да не се допусне отново попадане в ситуацията след пандемичната 2020 г. Тогава хиляди компании по света взеха крайното, трудно, но и очаквано решение да поставят бизнеса и дейността си на пауза и по силата на моментния компромис се примириха с потенциалната загуба на пазарен дял, давайки предимство на конкурентни брандове. Неслучайно това беше решение, което пазарът бързо преосмисли.
Аугментирай това
В ерата на технологиите, метавселената, видеоизразяването и ориентирания към иновациите съвременен свят възможността да осигуриш присъствие на брандовете в технологично подготвена и сигурна среда, която застава рамо до рамо с прогреса в индустрията, е доказано предимство. "Качественото съдържание във всичките му форми е категоричен център на внимание - не само за зрителя, но и за нас и за рекламодателите, като ясно се открояват инвестициите ни в технологии и разнообразие от изразни средства, които правят екранното преживяване максимално пълноценно", отбелязва Проева. Независимо от икономическите или социалните предизвикателства важността на доказалия се партньор с изпитани във времето отношения и ефективната среда за комуникации ще продължава да бъде основен приоритет в отношенията между медии и агенции.
"Обединен от телевизионни, радио- и дигитални експерти, eкипът ни успешно демонстрира възможности за присъствие на марките, които излизат отвъд рамките на стандартното и прилагат смели решения, които често никой досега не е предприемал. Именно нестандартният и индивидуален подход в мултиплатформения и емоционален свят на съдържанието работи най-силно, когато става въпрос за привличане на най-ценното - вниманието на аудиторията."
Добавена реалност с форми, които оживяват пред очите на зрителя, 360-градусови дигитални преживявания и ексклузивно съдържание - bTV Media Group създава силно разказани истории, които провокират много разговори и излизат отвъд формат, технологии и платформа.