Корица на комуникационната индустрия

Представяме ви някои от най-добрите предложения за корица на изданието "КМаркетинг Factbook"

Илюстрацията на Мила Лозанова спечели конкурса
Илюстрацията на Мила Лозанова спечели конкурса
Илюстрацията на Мила Лозанова спечели конкурса
Илюстрацията на Мила Лозанова спечели конкурса
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Подготовката на корицата на "КМаркетинг Factbook" обикновено започва повече от седмица преди да изпратим изданието за печат. Тогава редакторският екип и дизайнерите на "Капитал" стартират процеса на брейнсторминг - дали да бъде типография, илюстрация, снимка... Миналата година например, осенени от идея, обиколихме района около редакцията в търсене на домино, което да снимаме, а след това дизайнерите да пригодят за корицата.

Тази година обаче избрахме различен подход и решихме да въвлечем в процеса не само екипа зад "КМаркетинг Factbook", а цялата комуникационна индустрия, като й дадем възможност сама да се представи. Корицата е първото впечатление (макар фразата да гласи, че не трябва да се съди по нея за книгата), а то, както знаем, е важно.


Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове

Подготовката на корицата на "КМаркетинг Factbook" обикновено започва повече от седмица преди да изпратим изданието за печат. Тогава редакторският екип и дизайнерите на "Капитал" стартират процеса на брейнсторминг - дали да бъде типография, илюстрация, снимка... Миналата година например, осенени от идея, обиколихме района около редакцията в търсене на домино, което да снимаме, а след това дизайнерите да пригодят за корицата.

Тази година обаче избрахме различен подход и решихме да въвлечем в процеса не само екипа зад "КМаркетинг Factbook", а цялата комуникационна индустрия, като й дадем възможност сама да се представи. Корицата е първото впечатление (макар фразата да гласи, че не трябва да се съди по нея за книгата), а то, както знаем, е важно.

Затова за четвъртото издание на "КМаркетинг Factbook" организирахме конкурс с тема "Продължаваме напред". Заданието беше да се илюстрира подготовката на комуникационния бранш за предизвикателствата на пазара и трудностите като възможност за промяна. Включиха се над 30 графични дизайнери, визуални специалисти и други любители с умения и отношение към дизайна на печатни и дигитални издания, които представиха общо 44 визии.

Редакторският и дизайнерски екип на изданието избра за победител проекта на Мила Лозанова, чиято корица вече е направила своето първо впечатление. Решихме обаче също да представим най-добрите проекти подгласници и как техните автори изобразяват комуникационната индустрия, защото много от тях заслужават внимание.

Все още няма коментари
Нов коментар