Радослав Бимбалов, The Smarts: Качеството на идеите трябва да бъде гарантирано

Съоснователят на групата пред "Капитал"

Радослав Бимбалов, The Smarts
Радослав Бимбалов, The Smarts
Радослав Бимбалов, The Smarts    ©  Надежда Чипева
Радослав Бимбалов, The Smarts    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

На какво се дължи промяната в приходите ви?

Спадът е резултат от процеси, започнали още през 2020. Някои от клиентите ни редуцираха своите активности, други преориентираха инвестиции. Последните две години ние също инвестирахме много - направихме нов, доста по-голям офис за компаниите от групата, изградихме и въведохме нова платформа за откриване на потребителски нагласи - The Smarts Family Council.

Какви тенденции наблюдавате на комуникационния пазар?


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

За да видите статията, влезте в профила си или се регистрирайте.

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове

На какво се дължи промяната в приходите ви?

Спадът е резултат от процеси, започнали още през 2020. Някои от клиентите ни редуцираха своите активности, други преориентираха инвестиции. Последните две години ние също инвестирахме много - направихме нов, доста по-голям офис за компаниите от групата, изградихме и въведохме нова платформа за откриване на потребителски нагласи - The Smarts Family Council.

Какви тенденции наблюдавате на комуникационния пазар?

Несигурността и инфлационните процеси неизбежно рефлектират в известна сдържаност от страна на рекламодателите, особено по отношение на големите им, масови кампании. В същото време цели сектори изпитват необходимост от засилване на своята корпоративна комуникация като работодатели - особено заради тежката битка за търсене, наемане и задържане на качествени кадри.

Какви са прогнозите ви за комуникационния пазар следващата година?

Нашият бизнес е зависим от потребителското поведение. Ако идващата зима се отрази негативно на покупателната възможност на потребителите, това неизменно ще рефлектира и върху поведението на рекламодателите. За да отговорим на очакваните трудности, се опитваме да се променим превантивно - прецизираме някои вътрешни процеси, за да търсим по-висока ефективност. Нашият продукт е интелектуален - качеството на идеите трябва да бъде гарантирано, без значение в каква среда се налага да работим.

3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    ves59648042 avatar :-|
    Росна Пресна
    • - 1
    • + 5

    Бръмбаров е тъп почти колкото Прокопиев, но не е толкова червендалест...

    Нередност?
  • 2
    dabeda avatar :-|
    Da be.. da..
    • + 1

    А рекламо - получателите - всички са си инсталирали Адблокер,
    вкл. Пумпалов... Брумбалов,,
    Ако не сте тв зрител, едва ли ви досъигат имбецилните им клипове...
    И никви данни за ефективността на дебилизаторската им система..
    Никъде няма такава достоверна отчетност..
    Видно е... ефтин и захлебващ К.. платен немаркиран адверториал..

    Нередност?
  • 3
    pkz03648037 avatar :-|
    Гаргамел
    • + 1

    До коментар [#1] от "Росна Пресна":

    Може да ползва Фон дьо тен... Иначе че е тъп, сте абсолютно права! Гледах го една седмица при оня изтръпналия в "Пресечна точка" по Нова. Лозунги, клишета и надуто говорене. Типичен жълтопаветен умнокрасивец. Демек - евтин комунистически боклук.

    Нередност?
Нов коментар