Рекламният пазар по канали

Въпреки силната 2021 г. ръстът на инвестициите в реклама ще се забави

Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

След като пандемията забави вложенията в реклама през 2020 г., комуникационният сектор започна бързо да се възстановява. За 2021 г. той достига нетен обем 520 млн. лв., което представлява растеж 14.2% спрямо година по-рано.

Спадът в рекламните инвестиции с 10% до 455 млн. лв. през пандемичната 2020 г. беше под очакванията на бранша, което логично доведе и до по-силна 2021 г. Бързото раздвижване на бизнесите в комбинация със засилването на електронната търговия доведоха до двуцифрения ръст на пазара през 2021 г. - 520 млн. лв.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар