Рекламният пазар по канали
Въпреки силната 2021 г. ръстът на инвестициите в реклама ще се забави
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
След като пандемията забави вложенията в реклама през 2020 г., комуникационният сектор започна бързо да се възстановява. За 2021 г. той достига нетен обем 520 млн. лв., което представлява растеж 14.2% спрямо година по-рано.
Спадът в рекламните инвестиции с 10% до 455 млн. лв. през пандемичната 2020 г. беше под очакванията на бранша, което логично доведе и до по-силна 2021 г. Бързото раздвижване на бизнесите в комбинация със засилването на електронната търговия доведоха до двуцифрения ръст на пазара през 2021 г. - 520 млн. лв.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.