Инфлуенсър маркетингът като спасителен пояс за индустрията
Инвестициите в инфлуенс маркетинг у нас през 2021 г. достигат 6.1 млн. лв.
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Маркетингът чрез влиятелни личности преминава през различни фази на развитие, като никой все още не може да предвиди кога този рекламен формат ще достигне своята кулминация. Новите технологии предоставиха евтин вариант на рекламодателите за позициониране и достигане до сравнително широка аудитория и дадоха власт на популярни хора в онлайн пространството. Свиването на маркетинг бюджетите по време на криза пък допълнително увеличи интереса на брандовете и промени инвестициите в конвенционалния маркетинг.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
3 коментара
Безумни разходи за безмислени дейности.
Овцевъдство...
Имах 1-2-ма познати които ми искаха приятелство в сураттефтера. После гледам имат няколкостотин "приятели" и се сцепват да пишат.
Стана ми ясно, че съм им горивото за двигателя и престанах да ги следвам.
Супер полезно, поздравления на автора
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.