Агенцията APRA ще си партнира с международната компания CD Global Associates

Фокус в съвместната им работа ще бъдат стратегическите комуникации за големи компании

Генералният мениджър на APRA Porter Novelli Томислав Цолов
Генералният мениджър на APRA Porter Novelli Томислав Цолов
Генералният мениджър на APRA Porter Novelli Томислав Цолов    ©  Цветелина Белутова
Генералният мениджър на APRA Porter Novelli Томислав Цолов    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Българската комуникационна агенция APRA Porter Novelli и международната консултантска компания CD Global Associates създават джойнт венчър CD | APRA с цел разширяване на стратегическата експертиза и портфолио. Новото партньорство ще се фокусира върху работата с големи корпорации, комуникационни стратегии за политически формации и корпоративни клиенти.

"Целта ни е да сложим фокус върху стратегическите консултации. Не просто корпоративен PR, какъвто продължаваме да правим, но сериозна цел ни е да помагаме на големи компании по цял свят. Това, разбира се, включва и класически комуникационни техники", коментира пред "Капитал" Томислав Цолов, генерален мениджър на APRA. Българската агенция развива дейност на Балканите, като има офиси още в Северна Македония, Албания, Косово, Босна и Херцеговина, Словения, Черна гора и Сърбия, обединени в групата APRA PN Balkans Communication Group. Като част от новото партньорство агенцията ще подпомага компании, които искат да разширят присъствието си в региона.


Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове

Българската комуникационна агенция APRA Porter Novelli и международната консултантска компания CD Global Associates създават джойнт венчър CD | APRA с цел разширяване на стратегическата експертиза и портфолио. Новото партньорство ще се фокусира върху работата с големи корпорации, комуникационни стратегии за политически формации и корпоративни клиенти.

"Целта ни е да сложим фокус върху стратегическите консултации. Не просто корпоративен PR, какъвто продължаваме да правим, но сериозна цел ни е да помагаме на големи компании по цял свят. Това, разбира се, включва и класически комуникационни техники", коментира пред "Капитал" Томислав Цолов, генерален мениджър на APRA. Българската агенция развива дейност на Балканите, като има офиси още в Северна Македония, Албания, Косово, Босна и Херцеговина, Словения, Черна гора и Сърбия, обединени в групата APRA PN Balkans Communication Group. Като част от новото партньорство агенцията ще подпомага компании, които искат да разширят присъствието си в региона.

CD Global Associates е основана от Синтия Уорд и Дейн Уотърс и компанията оперира на пазарите в САЩ, Великобритания и Ливан, като има сериозен опит в управлението на политически кампании. "Нашата цел ще бъде да решаваме сложни проблеми, независимо от това къде се намират те, като създаваме печеливши стратегии за нашите клиенти", казва за медиите Уотърс. Томислав Цолов допълва пред "Капитал", че агенцията ще започне работа на стратегическо ниво с някои големи компании, част от портфолиото на CD Global Associates.

В годишната класация на "Капитал" за най-големите PR агенции на българския пазар, част от изданието "КМаркетинг Factbook", APRA заема второ място с приходи за 2021 г. в размер на 3.3 млн. лв., или с 4.5% повече в сравнение с година по-рано. Сред клиентите на агенцията са "А1 България", "Еко партнърс България", HP, Microsoft Bulgaria и други.

Все още няма коментари
Нов коментар