Noble Graphics е най-ефективна комуникационна агенция за трета поредна година
На тазгодишните награди "Effie България" "Kaufland България" беше обявена за "Най-ефективен рекламодател"


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Noble Graphics стана за трета поредна година най-ефективната рекламна агенция у нас на тазгодишните награди "Effie България". За 15-о издание бяха получени рекорден брой кандидатури (63% повече спрямо предходната година и 17% спрямо 2019 г.) До финала достигнаха 23 кампании, като според журито това са и кандидатите най-добре "написали домашното си" и предали най-коректно попълнени заявки.
Втори след Noble Graphics се наредиха proof. с голяма разлика в точките, а трети останаха BBDO Group. Отличията за най-ефективна търговска марка и най-ефективен рекламодател получи "Kaufland България", като веригата работи с Noble Graphics.
Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните плановеNoble Graphics стана за трета поредна година най-ефективната рекламна агенция у нас на тазгодишните награди "Effie България". За 15-о издание бяха получени рекорден брой кандидатури (63% повече спрямо предходната година и 17% спрямо 2019 г.) До финала достигнаха 23 кампании, като според журито това са и кандидатите най-добре "написали домашното си" и предали най-коректно попълнени заявки.
Втори след Noble Graphics се наредиха proof. с голяма разлика в точките, а трети останаха BBDO Group. Отличията за най-ефективна търговска марка и най-ефективен рекламодател получи "Kaufland България", като веригата работи с Noble Graphics.
Надпреварата, организирана от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), цели да отличи кампаниите през изминалата година, които по измерими критерии са постигнали значителни резултати и служат за пример на индустрията. За наградите тази година се пребориха реклами и комуникационни кампании, създадени за и реализирани в България в периода между 1 януари 2021 г. и 31 август 2022 г.
На върха на планината
"Въпреки поредицата от няколко кризи за пазара, сме в края на една доста успешна за рекламната индустрия година", заяви в началото на церемонията Чавдар Кенаров, председател на БАКА и основател на Noble Graphics.
Общо журито на "Effie България" връчи пет златни, четири сребърни и седем бронзови отличия. Освен "Търговска марка на годината" "Kaufland България" е и "Най-ефективен работодател". С общо шест награди - три златни, две сребърни и една бронзова Noble Graphics стана "Най-ефективна агенция" с общо 108 точки. Агенцията печели голямото отличие на Effie за трети пореден път и за шести път от създаването на конкурса в България.
В тазгодишното издание на "Effie България" имаше промени, сред които въвеждането на новата категория "Устойчив успех". За това отличие се състезаваха маркетингови комуникации, които са имали устойчив успех през над три последователни години. И тук големият приз е за Noble Graphics за съвместната им работа с бирения бранд "Пиринско" и кампанията "На върха на планината".
Позитивна промяна: повече награди
В категория "Корпоративни комуникации" финалист беше единствено TELUS International Bulgaria и кампанията "Твоята първа работа има значение". За нея брандът и творческата агенция proof. грабнаха златната награда.
В "Нестопански сектор" журито отбеляза по-добре написаните заявки и по-ясно отчетените резултати тази година въпреки особеното естество на целеполагането при подобен тип кампании. Което си пролича и при награждаването, тъй като два от трите финалиста взеха статуетки - бронзът отиде при фондация "Три жени‟ и агенция McCann за кампанията им "Бар за здраве", а златото спечели кампанията Sound Off на фондация "Четири лапи‟ и агенция proof.
Съвместни кампании на Kaufland и Noble Graphics пък грабнаха сребро и бронз в категория "Промоции". guts&brainsDDB и "Обединена млечна компания" също получиха бронз с кампанията си "Пиеш Фибела. Печелиш награди".
Сред новите категории е и "Маркетинг при актуални събития", в която и двамата финалисти си тръгнаха с призове. "Дари или купи изкуство за Украйна" на фондация "За нашите деца" и агенциите The Smarts и Paragraph42 взеха бронзово отличие, а сребърната статуетка е за proof. и Skapto за #choosetovote.
За допринесли с "Позитивна промяна" бяха отличени с бронзово Effie единствено банка ДСК, агенция Noble Graphics и кампанията им "С карта се стига навсякъде".
"Малък бюджет" донесе злато на Noble Graphics за кампанията "Топли приказки за лека нощ" съвместно с търговската марка "Олимпус".
Кампаниите, спечелили златна награда тази година:
Категория "Нестопански сектор"
Sound Off
Търговска марка: Фондация "Четири лапи‟ Клиент: Four Paws Bulgaria Агенция: proof.Продуцентска къща: Push Pull
Категория "Корпоративни комуникации"
"Твоята първа работа има значение"
Търговска марка: TELUS International Bulgaria Клиент: TELUS International Bulgaria Агенция: proof.PR агенция: d:istinkt
Категория "Малък бюджет"
"Топли приказки за лека нощ"
Медийна агенция: Direct Media KRES
Категория "Услуги"
"Карта, та дрънка!"
Търговска марка: Kaufland Клиент: "Kaufland България" Агенция: Noble GraphicsМедийна агенция: Zenith Media
Категория "Устойчив успех"
"На върха на планината"
Търговска марка: "Пиринско" Клиент: Carlsberg Bulgaria Агенция: Noble GraphicsМедийна агенция: Initiative Bulgaria
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.