Първенците в комуникационния бизнес
Мнения на мениджърите на някои от най-големите агенции в страната
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Във времена на война, икономическа криза и постпандемични условия попитахме мениджърите на някои от най-големите комуникационни агенции у нас как се справят с проблемите на деня и какво се промени в търсенето и потребностите на клиентите им.
McCann Sofia, Десислава Олованова, управляващ партньор

2021 беше година на постепенното възстановяване от пълното или частично замразяване на бюджетите за маркетинг и реклама през 2020 г. Трудно, но възходящо се завърнаха планираните кампании, събитията, промоциите, нараства делът на дигиталната реклама.
Noble Graphics, Чавдар Кенаров, творчески партньор

Въпреки турбуленциите в икономическата ситуация търсенето на рекламни услуги не е намаляло. В сферата се чувства недостиг на качествени специалисти. В комбинация с инфлацията това логично води до покачване на стойността на рекламните услуги.
Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните плановеВъв времена на война, икономическа криза и постпандемични условия попитахме мениджърите на някои от най-големите комуникационни агенции у нас как се справят с проблемите на деня и какво се промени в търсенето и потребностите на клиентите им.
McCann Sofia, Десислава Олованова, управляващ партньор

2021 беше година на постепенното възстановяване от пълното или частично замразяване на бюджетите за маркетинг и реклама през 2020 г. Трудно, но възходящо се завърнаха планираните кампании, събитията, промоциите, нараства делът на дигиталната реклама.
Noble Graphics, Чавдар Кенаров, творчески партньор

Въпреки турбуленциите в икономическата ситуация търсенето на рекламни услуги не е намаляло. В сферата се чувства недостиг на качествени специалисти. В комбинация с инфлацията това логично води до покачване на стойността на рекламните услуги.

С развитието на Instagram като приоритетна социална мрежа забелязваме ръст в търсене на авторското съдържание за платформата. Това е свързано с продуктови фотосесии и интегриран подход за цялостната визия на профила. Фокусът върху видеосъдържанието остава основен акцент и през 2022 г., като тук не говорим само за продуктово видеосъдържание, а и за онлайн събития (например уебинари), които носят добавена стойност за аудиторията.
AlphaBest, Божидар Николов, управляващ партньор

През 2022 г. наблюдаваме все по-голямо търсене и нужда от изграждането на лоялни аудитории. Това обуславя необходимостта от използване на все повече дигитални канали, които да ни позволят да достигаме до целевите си аудитории на всеки етап от взаимодействието им с даден бранд.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.