Групата на Publicis в България придоби рекламната агенция Advertise BG
Екипът и клиентите на компанията стават част от дигиталната агенция Digitas Sofia


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Комуникационната група "Publicis Groupe България" разширява дигиталните си услуги с придобиването на българската performance маркетинг агенция Advertise BG. Тя ще стане част от Digitas Sofia, която беше сформирана в рамките на групата през 2019 г. в резултат на обединяването на дигиталните звена - Saatchi Interactive и Modem Cybermark. Цената на сделката не е публично обявена, а едноличен собственик става Publics Groupe.
Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните плановеКомуникационната група "Publicis Groupe България" разширява дигиталните си услуги с придобиването на българската performance маркетинг агенция Advertise BG. Тя ще стане част от Digitas Sofia, която беше сформирана в рамките на групата през 2019 г. в резултат на обединяването на дигиталните звена - Saatchi Interactive и Modem Cybermark. Цената на сделката не е публично обявена, а едноличен собственик става Publics Groupe.
Структура на сделката
Advertise BG е основана през 2007 г. от Александър Георгиев, като в началото фокусът на агенцията е предлагането на дигитален маркетинг на малки и средни компании във Великобритания. С времето компанията пренасочва услугите си към българския пазар, като се специализира в performance маркетинга - постигането на конкретни бизнес резултати от рекламните кампании. Сред клиентите на агенцията са хазартният бранд 8888, Мебели Виденов и Sport Depot, а към средата на миналата година екипът на Advertise BG наброява 20 души. За 2021 г. дружеството "Адвъртайз БГ" отчита близо 2 млн. лв. приходи и печалба от 363 хил. лв.
В резултат на сделката екипът и клиентите на агенцията ще се влеят в дигиталната Digitas Sofia с управляващ директор Ваня Дунчева, а специалистите общо ще достигнат 40 души . "Включването на Advertise BG ще ускори напредъка ни и ще запълни празнината в техническите възможности, от които се нуждаем. Екипите са работили в партньорство по отделни проекти в последните години и това ще направи интеграцията на 40-те дигитални специалисти по-бърза", коментира пред "Капитал" Весела Апостолова, главен изпълнителен директор на "Publicis Groupe България". Тя допълва, че благодарение на сделката Digitas Sofia ще обогати портфолиото си от международни клиенти с местни и ще имат възможност да тестват различни стратегии и ноу-хау за електронна търговия на пазара.
Сред клиентите на Digitas Sofia са още Devin, Telus, Bosch Engineering Center Sofia и др. След придобиването основателят на Advertise BG Александър Георгиев ще заема позицията директор "Дигитална трансформация" и ще стане член на управителния съвет на "Publicis Groupe България", като ще отчита дейността си директно на Весела Апостолова.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.