Новият брой:
Образованието: Лунната мисия на България

Групата на Publicis в България придоби рекламната агенция Advertise BG

Екипът и клиентите на компанията стават част от дигиталната агенция Digitas Sofia

Основателят на Advertise BG Александър Георгиев и главният изпълнителен директор на "Publicis Groupe България" Весела Апостолова
Основателят на Advertise BG Александър Георгиев и главният изпълнителен директор на "Publicis Groupe България" Весела Апостолова
Основателят на Advertise BG Александър Георгиев и главният изпълнителен директор на "Publicis Groupe България" Весела Апостолова
Основателят на Advertise BG Александър Георгиев и главният изпълнителен директор на "Publicis Groupe България" Весела Апостолова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Комуникационната група "Publicis Groupe България" разширява дигиталните си услуги с придобиването на българската performance маркетинг агенция Advertise BG. Тя ще стане част от Digitas Sofia, която беше сформирана в рамките на групата през 2019 г. в резултат на обединяването на дигиталните звена - Saatchi Interactive и Modem Cybermark. Цената на сделката не е публично обявена, а едноличен собственик става Publics Groupe.


Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове

Комуникационната група "Publicis Groupe България" разширява дигиталните си услуги с придобиването на българската performance маркетинг агенция Advertise BG. Тя ще стане част от Digitas Sofia, която беше сформирана в рамките на групата през 2019 г. в резултат на обединяването на дигиталните звена - Saatchi Interactive и Modem Cybermark. Цената на сделката не е публично обявена, а едноличен собственик става Publics Groupe.

Структура на сделката

Advertise BG е основана през 2007 г. от Александър Георгиев, като в началото фокусът на агенцията е предлагането на дигитален маркетинг на малки и средни компании във Великобритания. С времето компанията пренасочва услугите си към българския пазар, като се специализира в performance маркетинга - постигането на конкретни бизнес резултати от рекламните кампании. Сред клиентите на агенцията са хазартният бранд 8888, Мебели Виденов и Sport Depot, а към средата на миналата година екипът на Advertise BG наброява 20 души. За 2021 г. дружеството "Адвъртайз БГ" отчита близо 2 млн. лв. приходи и печалба от 363 хил. лв.

В резултат на сделката екипът и клиентите на агенцията ще се влеят в дигиталната Digitas Sofia с управляващ директор Ваня Дунчева, а специалистите общо ще достигнат 40 души . "Включването на Advertise BG ще ускори напредъка ни и ще запълни празнината в техническите възможности, от които се нуждаем. Екипите са работили в партньорство по отделни проекти в последните години и това ще направи интеграцията на 40-те дигитални специалисти по-бърза", коментира пред "Капитал" Весела Апостолова, главен изпълнителен директор на "Publicis Groupe България". Тя допълва, че благодарение на сделката Digitas Sofia ще обогати портфолиото си от международни клиенти с местни и ще имат възможност да тестват различни стратегии и ноу-хау за електронна търговия на пазара.

Сред клиентите на Digitas Sofia са още Devin, Telus, Bosch Engineering Center Sofia и др. След придобиването основателят на Advertise BG Александър Георгиев ще заема позицията директор "Дигитална трансформация" и ще стане член на управителния съвет на "Publicis Groupe България", като ще отчита дейността си директно на Весела Апостолова.

Все още няма коментари
Нов коментар