Агенцията together& спечели най-много награди в конкурса за дигитална реклама IAB Mixx Awards

Подгласници по брой отличия са агенциите Noble Graphics и McCann Sofia

В тазгодишното издание на конкурса бяха връчени общо 26 награди
В тазгодишното издание на конкурса бяха връчени общо 26 награди
В тазгодишното издание на конкурса бяха връчени общо 26 награди    ©  IAB Bulgaria
В тазгодишното издание на конкурса бяха връчени общо 26 награди    ©  IAB Bulgaria
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

За осма поредна година бяха отличени най-значимите дигитални кампании в страната в рамките на рекламния конкурс IAB MIXX AWARDS, традиционно организиран от браншовата организация "IAB България". В тазгодишното издание международното жури присъди най-много награди на агенцията together&. След нея по брой отличия се нареждат Noble Graphics и McCann Sofia. В рамките на събитието, два дни преди церемонията, се проведе и фестивална програма, в която взеха участие чуждестранни комуникационни специалисти.

За осма поредна година бяха отличени най-значимите дигитални кампании в страната в рамките на рекламния конкурс IAB MIXX AWARDS, традиционно организиран от браншовата организация "IAB България". В тазгодишното издание международното жури присъди най-много награди на агенцията together&. След нея по брой отличия се нареждат Noble Graphics и McCann Sofia. В рамките на събитието, два дни преди церемонията, се проведе и фестивална програма, в която взеха участие чуждестранни комуникационни специалисти.

Равносметка 2023

В тазгодишното издание на конкурса бяха подадени общо 70 заявки, което е два пъти по-малко спрямо 2022 г. Общо 12 агенции с над 40 заявки се състезаваха на финала на надпреварата в 16 различни категории. Сред най-оспорваните от тях бяха "Най-ангажираща кампания", "Най-добра кампания с брандирано съдържание", "Бранд с кауза" и "Творческа ефективност".

Тази година журито беше съставено от 20 международни специалисти в областта на комуникациите. Те бяха разделени в две групи, които оценяваха творческото изпълнение и стратегията в кампаниите. От миналата година в IAB MIXX AWARDS отпадна задължителното отсъждане на награда в категориите, което значително намали броя на статуетките и първите места. В тазгодишното издание бяха връчени общо 26 награди, сред които шест първи отличия, осем втори и 12 трети.

Тази година с най-много награди журито отличи агенцията together&, която в края на 2021 г. се отдели от proof. като отделна компания. Тя спечели две златни, три сребърни и четири бронзови награди. На второ място по брой награди се нареди Noble Graphics, която миналата година спечели отличието "Медийна агенция на годината" в творческия рекламен фестивал ФАРА и "Най-ефективна комуникационна агенция" от конкурса "Effie България". В IAB MIXX AWARDS агенцията получи една златна награда, две сребърни и две бронзови. На трето място се класира към момента единствената българска агенция с награда от най-голямото рекламно събитие в света Cannes Lions - McCann Sofia. Oт дигиталния конкурс тя получи едно злато и две сребра. Две златни награди в различни категории спечели кампанията на бирения бранд Cohones - "#НеБъдиРъб", дело на All Channels.

Освен победителите журито определи и трите най-добри кампании, които ще представят България в международния конкурс IAB Mixx Awards Europe 2023. Това са кампаниите "Топли приказки за лека нощ" на Noble Graphics, "Утре. Гласувай. За тях." на together& и "#НеБъдиРъб" на агенцията All Channels.

Вижте пълния списък с победителите

Категория BEST SOCIAL NETWORKS CAMPAIGN

2-ро място: Кампания "Осинови меме" - агенция together&

Категория DIGITAL SALES CAMPAIGN

3-то място: Кампания "Rock Shock - Земи тая музика" - агенция Hub Ahead

3-то място: Кампания "Баения срещу "Черен Петък 13-и" - агенция guts&brains DDB

2-ро място: Кампания "Твоята първа работа има значение" - агенция distinkt

Категория BEST VIDEO CAMPAIGN

3-то място: Кампания "Страхотни новини" - агенция guts&brainsDDB

1-во място: Кампания: "Най-сладкият начин да спасим света" - агенция McCann Sofia

Категория BEST ENGAGEMENT CAMPAIGN

3-то място: Кампания: "Не винаги съм перфектна" - агенция together&

2-ро място: Кампания: "Осинови меме" - агенция together&

Категория BEST BRANDED CONTENT CAMPAIGN

2-ро място - Кампания: "Най-сладкият начин да спасим света" - агенция McCann Sofia

2-ро място - Кампания: "Топли приказки за лека нощ" - агенция Noble Graphics

Категория NON-PROFIT

3-то място - Кампания: To Russia with love - агенция Next-DC

1-во място - Кампания: "Осинови меме" - агенция together&

Категория DIGITAL AUDIO CAMPAIGN

3-то място - Кампания: "Баения срещу Черен Петък 13-и" - агенция guts&brains DDB

2-ро място - Кампания: "Топли приказки за лека нощ" - агенция Noble Graphics

Категория BEST INTEGRATED CAMPAIGN

3-то място - Кампания: "Утре. Гласувай. За тях." - агенция together&

1-во място - Кампания: "Топли приказки за лека нощ" - агенция Noble Graphics

Категория DIGITAL CRAFT

3-то място - Кампания: #Conversationcube - агенция Next-DC

Категория REAL TIME

1-во място - Кампания: "#НеБъдиРъб" - агенция All Channels Group

Категория CREATIVE EFFECTIVENESS

3-то място - Кампания: "Осинови си меме" - агенция together&

3-то място - Кампания: "Утре. Гласувай. За тях." - агенция: together&

Категория BRAND PURPOSE

3-то място - Кампания: "Топли приказки за лека нощ" - агенция Noble Graphics

2-ро място - Кампания: "Утре. Гласувай. За тях." - агенция together&

2-ро място - Кампания: "Дивите животни са заложени на карта 2022" - агенция McCann Sofia

Категория PR DIGITAL

3-то място - Кампания: "Град като хората 2022" - агенция Noble Graphics

1-во място - Кампания: "Утре. Гласувай. За тях." - агенция together&

1-во място - Кампания: "#НеБъдиРъб" - агенция All Channels Group