Агенцията together& спечели най-много награди в конкурса за дигитална реклама IAB Mixx Awards
Подгласници по брой отличия са агенциите Noble Graphics и McCann Sofia
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
За осма поредна година бяха отличени най-значимите дигитални кампании в страната в рамките на рекламния конкурс IAB MIXX AWARDS, традиционно организиран от браншовата организация "IAB България". В тазгодишното издание международното жури присъди най-много награди на агенцията together&. След нея по брой отличия се нареждат Noble Graphics и McCann Sofia. В рамките на събитието, два дни преди церемонията, се проведе и фестивална програма, в която взеха участие чуждестранни комуникационни специалисти.
За осма поредна година бяха отличени най-значимите дигитални кампании в страната в рамките на рекламния конкурс IAB MIXX AWARDS, традиционно организиран от браншовата организация "IAB България". В тазгодишното издание международното жури присъди най-много награди на агенцията together&. След нея по брой отличия се нареждат Noble Graphics и McCann Sofia. В рамките на събитието, два дни преди церемонията, се проведе и фестивална програма, в която взеха участие чуждестранни комуникационни специалисти.
Равносметка 2023
В тазгодишното издание на конкурса бяха подадени общо 70 заявки, което е два пъти по-малко спрямо 2022 г. Общо 12 агенции с над 40 заявки се състезаваха на финала на надпреварата в 16 различни категории. Сред най-оспорваните от тях бяха "Най-ангажираща кампания", "Най-добра кампания с брандирано съдържание", "Бранд с кауза" и "Творческа ефективност".
Тази година журито беше съставено от 20 международни специалисти в областта на комуникациите. Те бяха разделени в две групи, които оценяваха творческото изпълнение и стратегията в кампаниите. От миналата година в IAB MIXX AWARDS отпадна задължителното отсъждане на награда в категориите, което значително намали броя на статуетките и първите места. В тазгодишното издание бяха връчени общо 26 награди, сред които шест първи отличия, осем втори и 12 трети.
Тази година с най-много награди журито отличи агенцията together&, която в края на 2021 г. се отдели от proof. като отделна компания. Тя спечели две златни, три сребърни и четири бронзови награди. На второ място по брой награди се нареди Noble Graphics, която миналата година спечели отличието "Медийна агенция на годината" в творческия рекламен фестивал ФАРА и "Най-ефективна комуникационна агенция" от конкурса "Effie България". В IAB MIXX AWARDS агенцията получи една златна награда, две сребърни и две бронзови. На трето място се класира към момента единствената българска агенция с награда от най-голямото рекламно събитие в света Cannes Lions - McCann Sofia. Oт дигиталния конкурс тя получи едно злато и две сребра. Две златни награди в различни категории спечели кампанията на бирения бранд Cohones - "#НеБъдиРъб", дело на All Channels.
Освен победителите журито определи и трите най-добри кампании, които ще представят България в международния конкурс IAB Mixx Awards Europe 2023. Това са кампаниите "Топли приказки за лека нощ" на Noble Graphics, "Утре. Гласувай. За тях." на together& и "#НеБъдиРъб" на агенцията All Channels.
Категория BEST SOCIAL NETWORKS CAMPAIGN
2-ро място: Кампания "Осинови меме" - агенция together&Категория DIGITAL SALES CAMPAIGN
3-то място: Кампания "Rock Shock - Земи тая музика" - агенция Hub Ahead3-то място: Кампания "Баения срещу "Черен Петък 13-и" - агенция guts&brains DDB
2-ро място: Кампания "Твоята първа работа има значение" - агенция distinkt
Категория BEST VIDEO CAMPAIGN
3-то място: Кампания "Страхотни новини" - агенция guts&brainsDDB1-во място: Кампания: "Най-сладкият начин да спасим света" - агенция McCann Sofia
Категория BEST ENGAGEMENT CAMPAIGN
3-то място: Кампания: "Не винаги съм перфектна" - агенция together&2-ро място: Кампания: "Осинови меме" - агенция together&
Категория BEST BRANDED CONTENT CAMPAIGN
2-ро място - Кампания: "Най-сладкият начин да спасим света" - агенция McCann Sofia2-ро място - Кампания: "Топли приказки за лека нощ" - агенция Noble Graphics
Категория NON-PROFIT
3-то място - Кампания: To Russia with love - агенция Next-DC1-во място - Кампания: "Осинови меме" - агенция together&
Категория DIGITAL AUDIO CAMPAIGN
3-то място - Кампания: "Баения срещу Черен Петък 13-и" - агенция guts&brains DDB2-ро място - Кампания: "Топли приказки за лека нощ" - агенция Noble Graphics
Категория BEST INTEGRATED CAMPAIGN
3-то място - Кампания: "Утре. Гласувай. За тях." - агенция together&1-во място - Кампания: "Топли приказки за лека нощ" - агенция Noble Graphics
Категория DIGITAL CRAFT
3-то място - Кампания: #Conversationcube - агенция Next-DCКатегория REAL TIME
1-во място - Кампания: "#НеБъдиРъб" - агенция All Channels GroupКатегория CREATIVE EFFECTIVENESS
3-то място - Кампания: "Осинови си меме" - агенция together&3-то място - Кампания: "Утре. Гласувай. За тях." - агенция: together&
Категория BRAND PURPOSE
3-то място - Кампания: "Топли приказки за лека нощ" - агенция Noble Graphics2-ро място - Кампания: "Утре. Гласувай. За тях." - агенция together&
2-ро място - Кампания: "Дивите животни са заложени на карта 2022" - агенция McCann Sofia
Категория PR DIGITAL
3-то място - Кампания: "Град като хората 2022" - агенция Noble Graphics1-во място - Кампания: "Утре. Гласувай. За тях." - агенция together&
1-во място - Кампания: "#НеБъдиРъб" - агенция All Channels Group
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.