Държавното тото ще изхарчи 6.7 млн. лв. за реклама за две години
През обществена поръчка дружеството си търси агенция. Кандидатите са XL Media на Стилян Шишков и APRA Porter Novelli на Томислав Цолов
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
- Агенциите XL Media и APRA Porter Novelli са подали оферти за рекламно обслужване на тотото през следващите две години.
- Изборът ще бъде направен на базата най-ниска предложена цена.
- Това се случва, при положение че пряката реклама на хазарт е забранена от закона.
В средата на март "Български спортен тотализатор" (БСТ) обяви обществена поръчка за медийно и рекламно обслужване през следващите две години. Бюджетът на държавното дружество за периода е 6.7 млн. лв. без ДДС, който включва комуникация в различни канали, проучвания и организиране на събития. За обслужване на тотото кандидатстваха две агенции - XL Media и APRA Porter Novelli, като изборът на партньор ще бъде на база най-ниска предложена цена.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Глупости! Спорт-тото БСТ не се нуждае от реклама! Достатъчно е да поддържат точно Джак-потът, да го изплащат коректно и да гарантират правилното теглене на тиража!
До коментар [#1] от "Мавродинов":
Нали някой правилен трябва да "усвои" едни пари.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.