d:istinkt стана PR агенция на годината

На второ и трето място в конкурса BAPRA Bright Awards се класираха съответно M3 Communications Group и Interimage

Освен голямото отличие d:istinkt получи още 10 награди в седем категории.
Освен голямото отличие d:istinkt получи още 10 награди в седем категории.
Освен голямото отличие d:istinkt получи още 10 награди в седем категории.    ©  BAPRA
Освен голямото отличие d:istinkt получи още 10 награди в седем категории.    ©  BAPRA
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Комуникационната агенция d:istinkt беше избрана за PR агенция на годината в тазгодишното 13-o издание на конкурса BAPRA Bright Awards, организиран от Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА). Това е най-престижната награда в конкурса, която се връчва за реализирани успешни проекти и кампании през изминалата година. Освен голямото отличие компанията получи още 10 награди в седем категории, от които пет златни, две сребърни и три бронзови отличия, за реализирани комуникационни кампании за Yettel, Lidl и Telus International.

На второ място в категорията "Агенция на годината" се класира M3 Communications Group с общо шест награди - по две златни, сребърни и бронзови. На третото място с шест награди (две златни и четири сребърни) завърши агенцията Interimage. (Вижте пълния списък с наградените в карето.)

Комуникационната агенция d:istinkt беше избрана за PR агенция на годината в тазгодишното 13-o издание на конкурса BAPRA Bright Awards, организиран от Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА). Това е най-престижната награда в конкурса, която се връчва за реализирани успешни проекти и кампании през изминалата година. Освен голямото отличие компанията получи още 10 награди в седем категории, от които пет златни, две сребърни и три бронзови отличия, за реализирани комуникационни кампании за Yettel, Lidl и Telus International.

На второ място в категорията "Агенция на годината" се класира M3 Communications Group с общо шест награди - по две златни, сребърни и бронзови. На третото място с шест награди (две златни и четири сребърни) завърши агенцията Interimage. (Вижте пълния списък с наградените в карето.)

В конкурса BAPRA Bright Awards тази година участваха общо 28 агенции и бяха подадени рекорден брой заявки - общо 126, което e ръст с 20% в сравнение с надпреварата през 2022 г. Те се състезаваха в 11 основни категории и още три нови специални категории - "ESG комуникационна кампания или проект", "Комуникационна кампания за образование и професионално развитие" и "Инициатива за създаване на ангажираност за вътрешни или външни публики". В 13-ото издание на конкурса бяха раздадени общо 51 отличия.

Тази година мотото на BAPRA Bright Awards беше "В светлината на истината", а в деня на церемонията на 11 май се проведе и специален форум на тема "Печелившата истина: нови възможности". В рамките на събитието бяха организирани три дискусии, обединени около темата за истината в комуникациите. В тях български и международни специалисти споделиха опит от практиката си за нагласите на аудиторията, за отговорността на брандовете и агенциите да изграждат доверие в обществото и за заемането на позиции по социални теми. Сред международните гост-лектори бяха Инди Селвараджа, главен творчески директор на Ketchtum, Андрю Джонсън, старши съветник в Rud Pedersen Public Affairs, и основателката на агенцията SEC Newgate CEE Зофия Бугайна-Касдепке.

Вижте пълния списък с победители:

PR агенция на годината

Бронз

Interimage

Сребро

M3 Communications Group, Inc.

Злато

d:istinkt

Кампания на годината

Бронз:

Агенция: d:istinkt

Кампания: "Теленор" става Yettel"

Сребро:

Агенция: PR Play

Campaign: "Моето здраве е моя отговорност"

Злато:

Агенция: d:istinkt

Кампания: "Стратегия за устойчиво развитие на Yettel"

Изгряваща звезда

Бронз:

Мариела Мечкова, Paragraph 42

Сребро:

Лора Лазарова, MSL Sofia Publicis Groupe Bulgaria

Дебора и Йоана, Interimage

Злато:

Мирослава Мицова, MSL Sofia Publicis Groupe Bulgaria

Комуникации към крайни потребители

Бронз:

Агенция: d:istinkt

Кампания: "Теленор" става Yettel"

Сребро:

Агенция: MSL Sofia Publicis Groupe Bulgaria

Кампания: "Заедно срещу рака на дебелото черво"

Злато:

Агенция: All Channels Communication

Кампания: Purrcast by Nestle Purina Pro Plan

Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт)

Бронз:

Агенция: d:istinkt

Кампания: "Ефектът Lidl"

Сребро:

Агенция: d:istinkt

Кампания: "Теленор" става Yettel"

Злато:

Агенция: Interimage

Кампания: "Schwarz IT: Образоваме. Овластяваме. Осмисляме."

Кризисни комуникации

Сребро:

Агенция: All Channels Communication

Кампания: "Кохонес - #НеБъдиРъб"

Злато:

Агенция: Paragraph 42

Кампания: "MET България - Криза с газови доставки в България"

Специално събитие или лансиране

Бронз:

Агенция: All Channels Communication

Кампания: Stereo Summer Fest

Агенция: M3 Communications Group, Inc.

Кампания: "FedEx - Трофеят на УЕФА Шампионска лига в София"

Сребро:

Агенция: Action Global Communications Bulgaria

Кампания: "Въвеждане в търговска експлоатация на газовия интерконектор Гърция - България"

Агенция: Fragment Events

Кампания: "Драконов череп: "Домът на дракона", лансираща кампания - HBO Max Bulgaria

Злато:

Агенция: Propaganda Group

Кампания: Xiaomi 12T Series experiential media event

Инфлуенсър маркетинг кампания

Бронз:

Агенция: MSL Sofia Publicis Groupe Bulgaria

Кампания: "Ти и Lidl"

Сребро:

Агенция: Broks Vision

Кампания: #TEAMGALAXY Zero Waste* influencer marketing

Злато:

Агенция: All Channels Communication

Кампания: "Колекция Българска"

Кампания за корпоративна социална отговорност

Бронз:

Агенция: M3 Communications Group, Inc.

Кампания: L'Oréal-UNESCO: "За жените в науката 2022"

Сребро:

Агенция: d:istinkt

Кампания: TELUS International Bulgaria: Days of Giving

Агенция: Interimage

Кампания: "Чешми за бъдеще: 30 години "Девин" - Доверие във всяка капка"

Агенция: PR Play

Кампания: "Моето здраве е моя отговорност"

Злато:

Агенция: Paragraph 42

Кампания: "ИКЕА - Ден на розовата фланелка"

Кампания за работодателска марка

Сребро:

Агенция: Interimage

Кампания: Schwarz IT: #UpgradeToGreatness

Злато:

Агенция: d:istinkt

Кампания: "Моделът d:istinkt"

Агенция: PR d:istinkt, creative: proof.

Кампания: "TELUS International Bulagria - Твоята първа работа има значение"

Комуникации в публичния сектор

Бронз:

Агенция: Paragraph 42

Кампания: BG4UА: "Ново Начало"

Агенция: Paragraph 42/proof.

Кампания: "Невидими животни: Свидетелят"

Сребро:

Агенция: M3 Communications Group

Кампания: "Европа в моя регион" - информационна кампания на Европейската комисия

Злато:

Агенция: MSL Sofia Publicis Groupe Bulgaria

Кампания: "Заедно срещу рака на дебелото черво"

Вътрешни комуникации

Бронз:

Агенция: Paragraph 42

Кампания: DSK Bank: The Green Carpet Ceremony

Сребро:

Агенция: AMI Communications

Кампания: "Продължаваме напред с висок дух" - "Аурубис България"

Злато:

Агенция: M3 Communications Group, Inc.

Кампания: Pernod Ricard - RESPONSIB'ALL DAY 2022 in Bulgaria

Дигитален ПР

Бронз:

Агенция: Paragraph 42

Кампания: "ИКЕА - Ден на розовата фланелка"

Сребро:

Агенция: HubAhead

Кампания: Muzeiko STEAM Quest Days

Злато:

Агенция: PR d:istinkt, creative: proof.

Кампания: "TELUS International Bulagria - Твоята първа работа има значение"

Награда за PR иновации

Бронз:

Агенция: HubAhead

Кампания: Muzeiko STEAM Quest Days

Сребро:

Агенция: M3 Communications Group, Inc.

Кампания: World Communication Forum Association - Global Speaker Bureau

Злато:

Агенция: PR d:istinkt, creative: proof.

Кампания: "TELUS International Bulagria - Твоята първа работа има значение"

Агенция: Interimage

Кампания: "Чешми за бъдеще: 30 години "Девин" - Доверие във всяка капка"

ESG комуникационна кампания или проект

Бронз:

За екипа на: DSK Mastercard

Кампания: "Дивите животни са заложени на карта 2022"

Сребро:

За екипа на: А1 Bulgaria

Кампания: "Тази Коледа закръгляме в полза на доброто"

Злато:

За екипа на: bTV Media Group

Кампания: "Добрият Пример | Да изчистим България заедно"

Комуникационна кампания за образование и професионално развитие

Бронз:

За екипа на: "Кауфланд България"

Кампания: "С мисъл към бъдещите поколения"

Сребро:

Агенция: Interimage

Кампания: "Влез в зеления кръг с Екоучилища"

Злато:

Агенция: M3 Communications Group, Inc.

Кампания: L'Oréal-UNESCO: "За жените в науката 2022"

Инициатива за създаване на ангажираност за вътрешни или външни публики

Бронз:

Агенция: All Channels Communication

Кампания: "Кохонес - #НеБъдиРъб"

Сребро:

Агенция: AMI Communications

Кампания: "Плащай дигитално в градския транспорт"

Злато:

Агенция: Paragraph 42/proof.

Кампания: "Невидими животни: Свидетелят"