Търсят се най-ефективните рекламни кампании през годината
Започна кандидатстването за 16-о издание на конкурса "Effie България"
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
В рекламната индустрия в България има два конкурса, които служат на агенции и рекламодатели като летва за измерване на качеството на работата им през годината. Творческият фестивал ФАРА, който традиционно се провежда в началото на лятото и конкурсът "Effie България", който в края на годината отличава рекламните кампании, постигнали значителни бизнес резултати.
Организаторите от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) отвориха кандидатстването за агенции и рекламодатели в "Effie България". Те могат да подават заявки с реклами и комуникационни кампании, създадени за и реализирани в България в периода 01.01.2022 - 31.08.2023 г. Този срок се отнася за всички представени елементи на кампанията. Кандидатите ще се състезават в общо 13 секторни и специални категории и подкатегории. Крайният срок за участие е 10 октомври, а при подаване на заявки в рамките на септември, участниците могат да се възползват от преференциални такси за участие. Журирането започва в края на октомври, а церемонията по награждаване на победителите ще се състои в края на ноември.
Ключово при кандидатстването в конкурса "Effie България" е коректното и детайлно попълване на заявките, в които трябва да се представят целите и постигнатите резултати от кампаниите. Именно това най-често затруднява участниците, заради което от БАКА организират уъркшопове и разяснителни обучения за по-доброто им подготвяне, които могат да бъдат намерени в сайта на надпреварата.
В миналогодишното издание на "Effie България" бяха получени рекорден брой кандидатури - с 63% повече спрямо 2021 г. и със 17% повече спрямо 2019 г. Голямото отличие "Най-ефективна агенция на годината" за трети пореден път спечели Noble Graphics, следвана от proof. и BBDO Group. Отличията за най-ефективна търговска марка и най-ефективен рекламодател получи "Kaufland България", като веригата работи с Noble Graphics.
Всяка година конкурсът "Effie България", част от международната мрежа на Effie Awards, дава точки на наградените агенции, с които се класират с годишната световна класация Effie Effectiveness Index. Тази година българската Noble Graphics попадна на второ място сред независимите агенции в Европа и на седмо място в света, което е най-високото постижение за българска агенция в класацията. На 15-о място в класацията за Европа пък попадна българската агенция proof. На първо място в подреждането на независимите агенции е румънската Jam Session Agency.
2 коментара
This is really nice article i must say that this is really good thanks and must say please share more. https://www.adpworkforce-now.com/
Pizza Tower game provides players with a new and unique experience. Navigating high-rise buildings and collecting ingredients to bake pizza is fun and challenging. The gameplay is simple but not easy, bringing relaxation and fun during the game.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.