Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK

Последните статии от "Медиа и реклама"

23 май 2020, 16:04 2
"Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник"

"Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник"

Организацията смята, че запорът на активи на Иво и Галя Прокопиеви се извършва, за да се измести вниманието от скандала за търговия с влияние в хазарта Капитал, 5057 прочитания, препоръчана 16 пъти

22 май 2020, 11:19
Рекламна спортна пауза

Рекламна спортна пауза

Как ще се отрази на рекламните инвестиции отменянето на големите спортни събития през годината Сирма Пенкова, 1401 прочитания, препоръчана 1 пъти

19 май 2020, 9:17 1
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (19 май)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (19 май)

"Нова телевизия" съкрати Мирослава Иванова и Галя Щърбева; Facebook купи платформата Giphy; Съветите на Playboy за предпазване от COVID-19 и др. Сирма Пенкова, 1628 прочитания

12 май 2020, 9:15
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (12 май)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (12 май)

Разследване на New York Times за отравянето на Емилиян Гебрев получи "Пулицър"; proof. е новата дигитална агенция на Somersby; Кампания в чест на медиците на първа линия; Google лансира нов инструмент за ритейлъри и др. Сирма Пенкова, 1875 прочитания

8 май 2020, 12:13
Как ще изглеждат медиите след COVID-19

Как ще изглеждат медиите след COVID-19

Компаниите, които излязат от глобалната криза, ще бъдат олекотени, децентрализирани, по-малко разчитащи на рекламата и ще представят повече коментари и експертиза Фредерик Филу, 2469 прочитания, препоръчана 2 пъти

6 май 2020, 16:49
Маркетингът след COVID-19 означава да разбираш хората и да действаш

Маркетингът след COVID-19 означава да разбираш хората и да действаш

Шест принципа на комуникациите в новата бизнес реалност Иван Гурков, 4939 прочитания, препоръчана 28 пъти

5 май 2020, 9:19
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (5 май)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (5 май)

Тазгодишното издание на конкурса BAPRA Bright Awards се отменя; Изследване на свободата на словото в България; Рекламният бизнес на Google и Facebook и др. Сирма Пенкова, 1638 прочитания

5 май 2020, 7:21 4
Даренията на надарените господари

Даренията на надарените господари

Медийната кампания на няколко привилегировани дарители изкривява реалната картина на солидарността в страната и набраните 34 млн. лв. в подкрепа на борбата с COVID-19 Румяна Червенкова, 11859 прочитания, препоръчана 63 пъти

28 апр 2020, 9:17
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (28 април)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (28 април)

Трансформацията на агенциите по време на вирус; България остава на 111-о място за медийна свобода; Facebook с нова услуга за видеоразговори; Netflix увеличава абонатите си и др. Сирма Пенкова, 2445 прочитания

25 апр 2020, 13:47 1
Как ще се промени PR бизнесът след пандемията

Как ще се промени PR бизнесът след пандемията

Пет прогнози за бъдещето на индустрията Максим Бехар, 2670 прочитания, препоръчана 1 пъти

24 апр 2020, 11:59
Бърза трансформация по време на вирус

Бърза трансформация по време на вирус

Кризата принуди комуникационните агенции да променят услугите си, за да задържат клиентите си и да привлекат нови Сирма Пенкова, 3578 прочитания, препоръчана 1 пъти

23 апр 2020, 10:47 1
Двуцифрен спад в приходите и печалбата на "БТВ медиа груп" за тримесечието

Двуцифрен спад в приходите и печалбата на "БТВ медиа груп" за тримесечието

Финансовите резултати на групата CME също намаляват заради несигурността от пандемията Сирма Пенкова, 4447 прочитания

21 апр 2020, 11:51 1
България остава на 111-о място в класaцията за медийна свобода

България остава на 111-о място в класaцията за медийна свобода

"Репортери без граници" дава пример със събитията в БНР, БНТ и "Нова телевизия", както и с натиска над "Икономедиа" и "Биволъ" Капитал, 6129 прочитания, препоръчана 14 пъти

21 апр 2020, 9:31
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (21 април)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (21 април)

Войната за пийпълметрията свърши; Рекламният фестивал ФАРА няма да се проведе тази година; Как да използваме дигиталния маркетинг по време на криза и др. Сирма Пенкова, 2219 прочитания

18 апр 2020, 15:41
Как да използваме дигиталния маркетинг по време на криза

Как да използваме дигиталния маркетинг по време на криза

Кризата не е непременно причина да спираме маркетинговите си дейности Ина Тончева, 3801 прочитания

17 апр 2020, 11:54 3
Денят (не) започва с култура

Денят (не) започва с култура

Двама от водещите на предаването по БНТ бяха свалени за неопределено време и без обяснения Весислава Антонова, 4749 прочитания, препоръчана 10 пъти

17 апр 2020, 9:41
Рекламни провокации

Рекламни провокации

Колко конкретни могат да бъдат телевизионните клипове и възможно ли е да не се прекрачва границата на добрия вкус Весислава Антонова, 2811 прочитания, препоръчана 2 пъти

16 апр 2020, 14:15
Флориан Скала: Възможно най-скоро цялата индустрия трябва да започне работа върху пийпълметричната система

Флориан Скала: Възможно най-скоро цялата индустрия трябва да започне работа върху пийпълметричната система

Главният изпълнителен директор на bTV Media Group пред "Капитал" Весислава Антонова, 7773 прочитания, препоръчана 1 пъти

16 апр 2020, 12:48 1
Войната за пийпълметрията свърши

Войната за пийпълметрията свърши

"Нова" изпревари bTV според данните на GARB и прекрати договора си с "Nielsen Admosphere България" Весислава Антонова, 5090 прочитания

14 апр 2020, 13:45
Facebook основа фонд от 3 млн. долара в помощ на европейски медии

Facebook основа фонд от 3 млн. долара в помощ на европейски медии

Средства ще бъдат насочени към малки и средни медии от най-засегнатите от пандемията държави Сирма Пенкова, 2028 прочитания

14 апр 2020, 9:33
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (14 април)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (14 април)

Телевизионна адаптация във време на изолация; Брандове по време на криза; По-ниски цени на рекламата във Facebook и др. Сирма Пенкова, 2057 прочитания

10 апр 2020, 11:03 3
Телевизионна адаптация във време на изолация

Телевизионна адаптация във време на изолация

Рейтингите на телевизиите се увеличават, а рекламният инвентар намалява Сирма Пенкова, 3319 прочитания, препоръчана 1 пъти

10 апр 2020, 10:00
Disney и конкурентите участват в истински филм на ужасите

Disney и конкурентите участват в истински филм на ужасите

А вие си мислехте, че стрийминг войните ще донесат голямата промянa The Economist, 1786 прочитания, препоръчана 2 пъти

9 апр 2020, 10:17
Брандове по време на криза

Брандове по време на криза

Светът се счупи и няма никакъв шанс да се залепи в предишния си вид Мартин E. Димитров, 5734 прочитания, препоръчана 16 пъти

7 апр 2020, 14:30 1
Isobar със съвети за дигитализиране на малкия и средния бизнес

Isobar със съвети за дигитализиране на малкия и средния бизнес

Агенцията започва поредица от безплатни консултации за адаптиране на компаниите към онлайн средата Сирма Пенкова, 4196 прочитания, препоръчана 13 пъти

7 апр 2020, 9:27
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (7 април)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (7 април)

Coca-cola спря рекламната си комуникация; Брандовете и вирусът; Фестивалът Cannes Lions е отменен и др. Сирма Пенкова, 3020 прочитания

5 апр 2020, 12:37
Весела Апостолова: По-мобилизирани сме от всякога

Весела Апостолова: По-мобилизирани сме от всякога

Изпълнителният директор на комуникационния бизнес и главен оперативен директор на групата "Publicis Groupe България" пред "Капитал" Сирма Пенкова, 3392 прочитания, препоръчана 12 пъти

4 апр 2020, 12:27
Брандовете и вирусът

Брандовете и вирусът

Тези, които не успеят ясно да (пре)дефинират мястото си в живота на хората, имат мрачно бъдеще Диляна Добринова, Георги Гавазов, 5051 прочитания, препоръчана 11 пъти

1 апр 2020, 17:11
ПРОФОН ще подпомогне изпълнители и продуценти с авансови възнаграждения

ПРОФОН ще подпомогне изпълнители и продуценти с авансови възнаграждения

Към българските правоносители ще бъдат насочени близо 1 млн. лв. Сирма Пенкова, 2005 прочитания, препоръчана 1 пъти

31 мар 2020, 9:27
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (31 март)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (31 март)

Комуникационни съвети по време на криза; InGlobo вече е с нов издател; IAB - САЩ: Коронавирусът ще повлияе рекламните инвестиции повече, отколкото кризата през 2008 г. Рекламите на CNN и IKEA и др. Сирма Пенкова, 2354 прочитания

Ако желаете да прочетете още от Медиа и реклама, използвайте ТЪРСЕНЕ или календара в горната част на тази страница.

АРХИВ
П В С Ч П С Н
     1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

Още от Капитал
Мигът на електронните подписи

Георги Димитров, член на съвета на директорите на "Евротръст" пред "Капитал"

Рекламна спортна пауза

Как ще се отрази на рекламните инвестиции отменянето на големите спортни събития през годината

Софийският адрес за френски макарони

Chez Fefe е първият специализиран бутик, който приготвя традиционния десерт

Растеж с едно наум

Българската икономика расте през първото тримесечие, но пораженията от COVID-19 през април-юни ще са по-тежки

Кино: "Едно последно парти"

Антиромантична комедия за щастливото време в Ню Йорк

20 въпроса: Мартин Михайлов

Михайлов стои зад две от заведенията, които бяха (отново ще бъдат?) обичайна част от нощните походи в София