Най-доброто от рекламата...
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

според творческия директор в reforma Тошка Иванова

7297 прочитания

"Най-доброто от рекламата" е нова рубрика на capital.bg, в която всяка седмица ще ви представяме селекция от актуални рекламни кампании, подбрани от лицата на българския рекламен бранш. Идеята й е да стимулира разговор за добри практики, вдъхновяващи примери и тенденции, които задават посоката на българския и глобален рекламен бизнес.

Тошка Иванова знае, че иска да се занимава с реклама от 14-годишна, още не си е променила мнението по въпроса.

Тази седмица ви показваме избора на Тошка Иванова, творчески директор в reforma. Преди това тя има над 10 години опит като копирайтър в Leo Burnett и Publicis Sofia. Знае, че иска да се занимава с реклама от 14-годишна, още не си е променила мнението по въпроса. За нея рекламният пазар е пълен с възможности, а работата на творческия директор е да мотивира хората си да покажат какво могат. Завършила е PR в Софийския университет "Св. Климент Охридски", а наскоро се дипломира и за психодрама асистент. Има издадена книга, която смята за един от най-смислените си комуникационни проекти. Когато не пише за работа, пише в личния си блог.

Защо: Чудесен пример за използване на популярните в последно време 360-градусови видео формати. Дори и да нямате google cardboard, пак може да усетите ефекта, ако гледате клипа на смартфон - какво е чувството да се "потопиш" в играта и емоцията, да си вътре, да имаш контрол върху това, което виждаш.  Кампания: Make a child cry Клиент: Doctors Of The World (Medecins Du Monde) Агенция: DDB Paris
Защо: Социалните кампании не са лесна работа - на фона на всичко, което вече е правено, да успееш да намериш оригинален подход или гледна точка към проблема. В тази реклама според мен им се е получило.  Кампания: The Safety Truck Клиент: Samsung

Агенция: Leo Burnett / Buenos Aires

Защо: Гениална идея на Samsung как да използват задната част от каросерията на транспортните камиони на компанията. Социално отговорната реклама от тенденция започва да се превръща в редовна практика, което (поне според мен) е чудесна новина. Когато имаш властта посланията ти да стигат до толкова много хора, важно е да го правиш с отговорност.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK