"Най-доброто от рекламата" е нова рубрика на capital.bg, в която всяка седмица ще ви представяме селекция от актуални рекламни кампании, подбрани от лицата на българския рекламен бранш. Идеята й е да стимулира разговор за добри практики, вдъхновяващи примери и тенденции, които задават посоката на българския и глобален рекламен бизнес.
Тази седмица ви показваме избора на Тошка Иванова, творчески директор в reforma. Преди това тя има над 10 години опит като копирайтър в Leo Burnett и Publicis Sofia. Знае, че иска да се занимава с реклама от 14-годишна, още не си е променила мнението по въпроса. За нея рекламният пазар е пълен с възможности, а работата на творческия директор е да мотивира хората си да покажат какво могат. Завършила е PR в Софийския университет "Св. Климент Охридски", а наскоро се дипломира и за психодрама асистент. Има издадена книга, която смята за един от най-смислените си комуникационни проекти. Когато не пише за работа, пише в личния си блог.
Агенция: Leo Burnett / Buenos Aires
Защо: Гениална идея на Samsung как да използват задната част от каросерията на транспортните камиони на компанията. Социално отговорната реклама от тенденция започва да се превръща в редовна практика, което (поне според мен) е чудесна новина. Когато имаш властта посланията ти да стигат до толкова много хора, важно е да го правиш с отговорност.
0 коментара