Най-доброто от рекламата...
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

според творческия директор в Publicis Николай Ванчев

9899 прочитания

"Най-доброто от рекламата" е нова рубрика на capital.bg, в която всяка седмица ще ви представяме селекция от актуални рекламни кампании, подбрани от лицата на българския рекламен бранш. Идеята й е да стимулира разговор за добри практики, вдъхновяващи примери и тенденции, които задават посоката на българския и глобален рекламен бизнес.

Николай Ванчев вярва, че по-висшата цел на рекламата не е утопия и мрази да му казват, че нещо не може стане или да бъде направено

Тази седмица селекцията е на Николай Ванчев, който е едната половина от творческия тандем на Publicis. За професионалния си опит разказва, че е "минал през школата на Тоби в McCann и за малко през New Moment". Работил е и в "advertising powerhouse-a" McCann Букурещ. Вярва, че по-висшата цел на рекламата не е утопия и мрази да му казват, че нещо не може да стане или да бъде направено. Отказва се от висшето си образование след 2 години в Нов български университет, но след това за кратко се завръща като лектор там. Можете да го намерите в Twitter като @nikolayvanchev. Кампания: Golf RRRКлиент: Volkswagen USAАгенция: Deutsch LAЗащо: Защото е истински забавно, защото всички онези мъже, които ще искат да си купят R вариант на Golf са бръмчали с колички като малки и защото точно тези мъже са още момчета и все още им се бръмчи. Кампания: Bend the Rules - "Jane"Клиент: HP Агенция: 180LAЗащо: Защото музиката в рекламите на нашия пазар е нещо истински подценявано и защото няма по-добър пример в момента. И не е важно просто да избереш точната песен, но и кой, точно да я изпълни. Вариантът на Детския хор на консерватория Silverlake в Лос Анджелис е феноменален. Кастингът е точният, а аз от седмица насам си я пускам рекламата всяка сутрин, само за да чуя песента. Кампания: Telenor Резерв СтандартКлиент: Telenor BulgariaАгенция: DDB SofiaЗащо: Защото с всяко следващо им се получава все повече и повече. И заради Естер. 

Кампания: A Very Swedish SnackКлиент: Kalles KaviarАгенция: Forsman & BodenforsЗащо: Защото малко компании ще фокусират комуникацията си върху това как никой не харесва продукта им.

"Най-доброто от рекламата" е нова рубрика на capital.bg, в която всяка седмица ще ви представяме селекция от актуални рекламни кампании, подбрани от лицата на българския рекламен бранш. Идеята й е да стимулира разговор за добри практики, вдъхновяващи примери и тенденции, които задават посоката на българския и глобален рекламен бизнес.

Николай Ванчев вярва, че по-висшата цел на рекламата не е утопия и мрази да му казват, че нещо не може стане или да бъде направено

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK