Най-доброто от рекламата...
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

според директора "Стратегическо планиране" в Noble Graphics Желез Атанасов

6450 прочитания

"Най-доброто от рекламата" е нова рубрика на capital.bg, в която всяка седмица ще ви представяме селекция от актуални рекламни кампании, подбрани от лицата на българския рекламен бранш. Идеята й е да стимулира разговор за добри практики, вдъхновяващи примери и тенденции, които задават посоката на българския и глобален рекламен бизнес.

Желез Атанасов е част от българския тандем, който през 2014г. спечели престижната награда Young Lions на рекламния фестивал в Кан.

Тази седмица кампаниите са подбрани от Желез Атанасов, директор "Стратегическо планиране" от почти 5 години в Noble Graphics. Преди това е работил в BETC Paris. През 2014г. печели Young Lions в Кан, а през 2003г. - тройка от 6/49. Роден във Варна.  

Кампания: #F21ThreadScreen Клиент:  Forever 21 Агенция: Breakfast
Агенция: Wieden + Kennedy

Защо: Въпреки че правят едни от най-добрите спортни реклами вече почти 30 години, Nike (и агенцията им W+K, която не се е сменила за 33 години) все още продължават да намират свежи "insight"-и и идеи, които говорят едновременно и на професионалните спортисти, и на хората, които ходят на сватба с анцуг.

Кампания: Google Impact Challenge

Клиент: Google Агенция: 72andSunny

Защо: През 1990 група хора с увреждания се покатерват по стълбите на Капитолий във Вашингтон, за да заявят подкрепа за закон, позволяващ по-лесното придвижване на хората с увреждания. 25 години по-късно Google и агенцията им 72andSunny изрисуват цитати и портрети на активисти от онова време на стълбите на известни вашингтонски сгради. Каква е връзката с Googlе, ще попитате вие? От една страна действа като офлайн google doodle, който напомня за отминало събитие. От друга страна промотира инициативата им Impact Challenge, която подканва всеки да даде идеи как да подобри света за хората с увреждания.

Кампания: I’m weeding right now Клиент:  Weedol Агенция: Mcgarrybowen

Защо: Защото за пореден път се доказва, че не е нужно да имаш огромен бюджет, за да направиш забавна и запомняща се реклама. Още повече, рекламата не е самоцелна, ами дава цялата информация за продукта и предимствата му. Просто го прави по креативен начин. И затова печели сребро в Кан тази година.

Кампания: Swearing kids Клиент: Smart

Агенция: BBDO Berlin

Защо: Виж горното обяснение.

"Най-доброто от рекламата" е нова рубрика на capital.bg, в която всяка седмица ще ви представяме селекция от актуални рекламни кампании, подбрани от лицата на българския рекламен бранш. Идеята й е да стимулира разговор за добри практики, вдъхновяващи примери и тенденции, които задават посоката на българския и глобален рекламен бизнес.

Желез Атанасов е част от българския тандем, който през 2014г. спечели престижната награда Young Lions на рекламния фестивал в Кан.

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK