Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
1 12 авг 2015, 10:04, 6485 прочитания

Най-доброто от рекламата...

според ръководителя "Дигитални проекти" в Next-DC Георги Янакиев

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Най-доброто от рекламата" е нова рубрика на capital.bg, в която всяка седмица ще ви представяме селекция от актуални рекламни кампании, подбрани от лицата на българския рекламен бранш. Идеята й е да стимулира разговор за добри практики, вдъхновяващи примери и тенденции, които задават посоката на българския и глобален рекламен бизнес.

Георги Янакиев вярва, че добрите идеи са онези, за които не е нужно да се обясняваш на дълго и широко.

Още по темата

Най-доброто от рекламата...

според акаунт мениджъра в e-act Стоян Ненчов

2 сеп 2015

Най-доброто от рекламата...

според старши копирайтъра в Havas Worldwide Sofia Георги Златков

25 авг 2015

Най-доброто от рекламата...

според арт-директора в Saatchi&Saatchi Емануела Беловарски

20 авг 2015

Най-доброто от рекламата...

според директора "Стратегическо планиране" в Noble Graphics Желез Атанасов

5 авг 2015

Най-доброто от рекламата...

според творческия директор в Publicis Николай Ванчев

29 юли 2015

Най-доброто от рекламата...

според творческия директор в reforma Тошка Иванова

22 юли 2015

Тази седмица подбора направи Георги Янакиев, ръководител "Дигитални проекти" в Next-DC. Той е част от екипа на дигиталната агенция от самото й създаване преди почти пет години. Извън рекламата, интересите му включват музика, фотография и видео-обработка. Добре познат е онлайн както с работата му за проекта Under The Line, така и със световно-признатия му музикален блог Nite Versions. Вярва, че добрите идеи са онези, за които не е нужно да се обясняваш на дълго и широко.

Кампания: Pipe Dream
Клиент: DC Shoes
Защо: Защото DC Shoes знае, че човешките възможности нямат граници.
 
Кампания: Volkswagen Stroller
Клиент: Volkswagen
Агенция: Achtung! Netherlands
Защо: Защото Volkswagen сбъдна мечтата на един баща.
 
Кампания: Hoverboard
Клиент: Lexus
Агенция: CHI & Partners London
Защо: Защото Lexus успя да направи невъзможното възможно.
 
Кампания: It Can Wait
Клиент: AT&T
Агенция: BBDO New York
Защо: Защото AT&T разпространи важно послание в момент, в който технологиите играят огромна роля в живота ни.
 
Кампания: The Hipstervention
Клиент: Bic
Агенция: McCann Melbourne
Защо: Защото Bic направи опит да достигне до недосегаема аудитория.



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

30 януари 2018г.
София Хотел Балкан

capital.bg/ governmentevent

Дванадесета годишна среща на бизнеса с правителството



Акценти в програмата:
Загубата на човешки капитал през последните години - колко голям е проблемът, какви са ефектите за икономиката и какви държавни политики могат да го решат
Какво може да направи правителството за задържане и развитие на човешкия капитал
Докога ще расте европейската икономика и кои политики могат да повлияят на българския пазар на труда
Ще постигне ли България устойчив ръст, докато губи човешки капитал
Как българската икономика да стане атрактивна за работещите в чужбина


Прочетете и това

Най-доброто от рекламата... Най-доброто от рекламата...

според партньора в студио Nulla Деметри Василев

16 дек 2015, 5481 прочитания

Най-доброто от рекламата... 2 Най-доброто от рекламата...

според мениджъра на PR екипа в New Moment New Ideas Company Костадин Крантев

28 окт 2015, 5111 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

За да бъдете успешни, фокусирайте се върху крайната цел, но я разбийте на по-малки, постижими цели

На гости в рубриката "Пет минути със..." е Манди Хиксън, бивш пилот на Кралските военновъздушни сили, а към настоящия момент - лектор и коуч

Стажове, стипендии, конкурси (22-28 януари)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Как да организираме по-добре работното си време

Няколко основни съвета как да бъдете по-ефективни и фокусирани

Стажове, стипендии, конкурси (8-14 януари)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (11 - 17 декември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Най-доброто от рекламата" Затваряне
Най-доброто от рекламата...

според арт-директора в Saatchi&Saatchi Емануела Беловарски

Колко от заплатата изяждат по-високите осигуровки

Два примера за влиянието на вноска "Пенсии" - преди и след нейното повишение

Кой купи Общинска банка

Бързото и безкритично одобрение от БНБ подсилва опасенията, че зад официално обявените лица - Novito и "Инса ойл", стои друг интерес

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Много преди фалшивите новини

Писателят Милош Урбан, когото наричат чешкия Умберто Еко, за мистификацията, порно хоръра и бежанците

Портрет на художника като номад

Борис Праматаров за това как различните градове променят артиста

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 3

Капитал

Брой 3 // 20.01.2018 Прочетете
Капитал PRO, Данъчната оценка на Гара Пионер е едва 1.5 млн. лв., началната - тайна

Емисия

DAILY @7AM // 24.01.2018 Прочетете