🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Най-доброто от рекламата...

според ръководителя "Дигитални проекти" в Next-DC Георги Янакиев

Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"Най-доброто от рекламата" е нова рубрика на capital.bg, в която всяка седмица ще ви представяме селекция от актуални рекламни кампании, подбрани от лицата на българския рекламен бранш. Идеята й е да стимулира разговор за добри практики, вдъхновяващи примери и тенденции, които задават посоката на българския и глобален рекламен бизнес.

Георги Янакиев вярва, че добрите идеи са онези, за които не е нужно да се обясняваш на дълго и широко.

Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    sulio_parvi avatar :-P
    sulio_parvi
    • - 3
    • + 1

    Смях и на "портфолиото" на агенциите, и на представянето на селски бекове като "световно признати" . А иначе "любимите" клипове го разбирам като "набелязани да ги копираме некадърно за наши български клиенти".

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал