Най-доброто от рекламата...
според ръководителя "Дигитални проекти" в Next-DC Георги Янакиев
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
"Най-доброто от рекламата" е нова рубрика на capital.bg, в която всяка седмица ще ви представяме селекция от актуални рекламни кампании, подбрани от лицата на българския рекламен бранш. Идеята й е да стимулира разговор за добри практики, вдъхновяващи примери и тенденции, които задават посоката на българския и глобален рекламен бизнес.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Смях и на "портфолиото" на агенциите, и на представянето на селски бекове като "световно признати" . А иначе "любимите" клипове го разбирам като "набелязани да ги копираме некадърно за наши български клиенти".
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.