Най-доброто от рекламата...
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

според ръководителя "Дигитални проекти" в Next-DC Георги Янакиев

7363 прочитания

"Най-доброто от рекламата" е нова рубрика на capital.bg, в която всяка седмица ще ви представяме селекция от актуални рекламни кампании, подбрани от лицата на българския рекламен бранш. Идеята й е да стимулира разговор за добри практики, вдъхновяващи примери и тенденции, които задават посоката на българския и глобален рекламен бизнес.

Георги Янакиев вярва, че добрите идеи са онези, за които не е нужно да се обясняваш на дълго и широко.

Тази седмица подбора направи Георги Янакиев, ръководител "Дигитални проекти" в Next-DC. Той е част от екипа на дигиталната агенция от самото й създаване преди почти пет години. Извън рекламата, интересите му включват музика, фотография и видео-обработка. Добре познат е онлайн както с работата му за проекта Under The Line, така и със световно-признатия му музикален блог Nite Versions. Вярва, че добрите идеи са онези, за които не е нужно да се обясняваш на дълго и широко.

Кампания: Pipe DreamКлиент: DC ShoesЗащо: Защото DC Shoes знае, че човешките възможности нямат граници.  Volkswagen Stroller from ACHTUNG! on Vimeo.

 Кампания: Volkswagen StrollerКлиент: VolkswagenАгенция: Achtung! NetherlandsЗащо: Защото Volkswagen сбъдна мечтата на един баща. Кампания: HoverboardКлиент: LexusАгенция: CHI & Partners LondonЗащо: Защото Lexus успя да направи невъзможното възможно. Кампания: It Can WaitКлиент: AT&TАгенция: BBDO New YorkЗащо: Защото AT&T разпространи важно послание в момент, в който технологиите играят огромна роля в живота ни. Кампания: The HipsterventionКлиент: BicАгенция: McCann MelbourneЗащо: Защото Bic направи опит да достигне до недосегаема аудитория.

"Най-доброто от рекламата" е нова рубрика на capital.bg, в която всяка седмица ще ви представяме селекция от актуални рекламни кампании, подбрани от лицата на българския рекламен бранш. Идеята й е да стимулира разговор за добри практики, вдъхновяващи примери и тенденции, които задават посоката на българския и глобален рекламен бизнес.

Георги Янакиев вярва, че добрите идеи са онези, за които не е нужно да се обясняваш на дълго и широко.

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар
  • 1
    sulio_parvi avatar :-P
    sulio_parvi

    Смях и на "портфолиото" на агенциите, и на представянето на селски бекове като "световно признати" . А иначе "любимите" клипове го разбирам като "набелязани да ги копираме некадърно за наши български клиенти".


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK