С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация
1 12 авг 2015, 10:04, 6616 прочитания

Най-доброто от рекламата...

според ръководителя "Дигитални проекти" в Next-DC Георги Янакиев

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Най-доброто от рекламата" е нова рубрика на capital.bg, в която всяка седмица ще ви представяме селекция от актуални рекламни кампании, подбрани от лицата на българския рекламен бранш. Идеята й е да стимулира разговор за добри практики, вдъхновяващи примери и тенденции, които задават посоката на българския и глобален рекламен бизнес.

Георги Янакиев вярва, че добрите идеи са онези, за които не е нужно да се обясняваш на дълго и широко.

Още по темата

Най-доброто от рекламата...

според акаунт мениджъра в e-act Стоян Ненчов

2 сеп 2015

Най-доброто от рекламата...

според старши копирайтъра в Havas Worldwide Sofia Георги Златков

25 авг 2015

Най-доброто от рекламата...

според арт-директора в Saatchi&Saatchi Емануела Беловарски

20 авг 2015

Най-доброто от рекламата...

според директора "Стратегическо планиране" в Noble Graphics Желез Атанасов

5 авг 2015

Най-доброто от рекламата...

според творческия директор в Publicis Николай Ванчев

29 юли 2015

Най-доброто от рекламата...

според творческия директор в reforma Тошка Иванова

22 юли 2015

Тази седмица подбора направи Георги Янакиев, ръководител "Дигитални проекти" в Next-DC. Той е част от екипа на дигиталната агенция от самото й създаване преди почти пет години. Извън рекламата, интересите му включват музика, фотография и видео-обработка. Добре познат е онлайн както с работата му за проекта Under The Line, така и със световно-признатия му музикален блог Nite Versions. Вярва, че добрите идеи са онези, за които не е нужно да се обясняваш на дълго и широко.

Кампания: Pipe Dream
Клиент: DC Shoes
Защо: Защото DC Shoes знае, че човешките възможности нямат граници.
 
Кампания: Volkswagen Stroller
Клиент: Volkswagen
Агенция: Achtung! Netherlands
Защо: Защото Volkswagen сбъдна мечтата на един баща.
 
Кампания: Hoverboard
Клиент: Lexus
Агенция: CHI & Partners London
Защо: Защото Lexus успя да направи невъзможното възможно.
 
Кампания: It Can Wait
Клиент: AT&T
Агенция: BBDO New York
Защо: Защото AT&T разпространи важно послание в момент, в който технологиите играят огромна роля в живота ни.
 
Кампания: The Hipstervention
Клиент: Bic
Агенция: McCann Melbourne
Защо: Защото Bic направи опит да достигне до недосегаема аудитория.



Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Най-доброто от рекламата... Най-доброто от рекламата...

според партньора в студио Nulla Деметри Василев

16 дек 2015, 6555 прочитания

Най-доброто от рекламата... 2 Най-доброто от рекламата...

според мениджъра на PR екипа в New Moment New Ideas Company Костадин Крантев

28 окт 2015, 5723 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Георги Мутафчиев: Докато човек не е дал истински старт на своя бизнес, не може да твърди, че има компетенции в неговата сфера

Носителят на наградата "Най-добър стартъп" на младежкия форум "Изгряващи звезди", организиран от "Джуниър ачийвмънт" разказва откъде идва вдъхновението за неговия проект Knnect.Me

Стажове, стипендии, конкурси (11 - 17 юни)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Помощ и вдъхновение за младите хора

Програмата "Дай старт на успеха" на "Джуниър ачийвмънт" и "Кока-Кола ХБК" влиза в училище, за да помогне на младитe да намерят нужната мотивация за развитие

Юбилейното 10-то издание на форума "Изгряващи звезди" събра най-добрите ученически и студентски стартъпи в България

В рамките на събитието, организирано от "Джуниър ачийвмънт България", бяха връчени награди в повече от 15 категории на младежи от цялата страна

Как да приобщим новия колега

Процесът е продължителен - започва още преди първия работен ден и не приключва непосредствено след края на обучителния период

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Най-доброто от рекламата" Затваряне
Най-доброто от рекламата...

според арт-директора в Saatchi&Saatchi Емануела Беловарски

На сигурен пристан

Руската икономика няма да усети позитивите от мондиала заради размера си

Кой ще спечели от световното първенство по футбол

Спортът отново осигури на президента Путин международна легитимност в период на изолация

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Докато YouTube ни раздели

Какво ни казва най-гледаното напоследък видео в света

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 24

Капитал

Брой 24 // 16.06.2018 Прочетете
Капитал PRO, Как се е развивал телеком секторът през 2017 г., севлиевската мебелна фабрика "Паралел" инвестира 20 млн. лв.

Емисия

DAILY @7AM // 20.06.2018 Прочетете