Най-доброто от рекламата...
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

според арт-директора в Saatchi&Saatchi Емануела Беловарски

6779 прочитания

Най-доброто от рекламата" е нова рубрика на capital.bg, в която всяка седмица ще ви представяме селекция от актуални рекламни кампании, подбрани от лицата на българския рекламен бранш. Идеята й е да стимулира разговор за добри практики, вдъхновяващи примери и тенденции, които задават посоката на българския и глобален рекламен бизнес.

"Не можех да реша кое харесвам повече - филмовото изкуство или графичния дизайн. Попаднах на стаж в Saatchi & Saatchi, където срещнах и двете по нов начин в творческата работа, и се гмурнах в света на рекламата," разказва Емануела Беловарски​ 

Най-интересните реклами тази седмица са подбрани от арт-директора в Saatchi&Saatchi Емануела Беловарски. Интересът й към рекламата се ражда докато учи кино и телевизионна режисура в Нов български университет преди седем години. Казва, че не е можела да избере между филмовото изкуство и графичния дизайн до момента, в който не попаднала на стаж в Saatchi&Saatchi, където двата й интереса се срещат по нов начин. След началото в Saatchi&Saatchi работи в The Smarts и Ogilvy Group, но отскоро се е завърнала "към корените" в първата си агенция. 

 Клиент: Pampers Кампания: Pooface
Агенция: Saatchi & Saatchi London Защо? Защото показва различен прочит на онзи момент, за който иначе сме свикнали да мислим като неудобен. А физиономиите им са феноменални.  
Клиент: Coca Cola Кампания: Remove the Labels  Агенция: FP7/DBX & Memac Ogilvy
Защо? Защото е отвъд реклама на продукт и застава зад нещо много по-голямо – общовалидни човешки ценности.  Клиент: BGH Кампания: The Chase
Агенция: Del Campo Saatchi & Saatchi, Argentina Защо? Простичък инсайт, облечен в силен арт дирекшън: никой не обича драмата на бавния интернет. Принтовете пък поглеждат от друг ъгъл – над удобството да имаш добра връзка.  Клиент: Apple Music 
Кампания: History of Sound

Агенция: Grey New York

Защо? Защото понякога не са нужни думи, за да разкажеш цяла история.

Най-доброто от рекламата" е нова рубрика на capital.bg, в която всяка седмица ще ви представяме селекция от актуални рекламни кампании, подбрани от лицата на българския рекламен бранш. Идеята й е да стимулира разговор за добри практики, вдъхновяващи примери и тенденции, които задават посоката на българския и глобален рекламен бизнес.

"Не можех да реша кое харесвам повече - филмовото изкуство или графичния дизайн. Попаднах на стаж в Saatchi & Saatchi, където срещнах и двете по нов начин в творческата работа, и се гмурнах в света на рекламата," разказва Емануела Беловарски​ 

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK