Най-доброто от рекламата...
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

според старши копирайтъра в Havas Worldwide Sofia Георги Златков

7106 прочитания

"Най-доброто от рекламата" е нова рубрика на capital.bg, в която всяка седмица ще ви представяме селекция от актуални рекламни кампании, подбрани от лицата на българския рекламен бранш. Идеята й е да стимулира разговор за добри практики, вдъхновяващи примери и тенденции, които задават посоката на българския и глобален рекламен бизнес.

Георги Златков вярва, че рекламата има силата да накара човек да се замисли. Затова трябва да я използваме внимателно.

За избора на най-интересните рекламни кампании тази седмица отговаря Георги Златков, старши копирайтър в Havas Worldwide Sofia. Преди това той е работил за Huts JWT, Intoit и New Moment. Когато става дума за реклама, Златков вярва, че тя има силата да накара човек да се замисли и допълва "Затова трябва да я използваме внимателно". Когато не се занимава с реклама, той пише истории в своя блог, "които може би някой чете".

Клиент: Toyota

Кампания: FUELED BY EVERYTHING Агенция: Droga5

Защо? Заради документалния стил, който са използвали. Забавни са, дори обучителни. Харесва ми, когато рекламата дава на зрителя нещо повече от "невероятна отстъпка", "лятна оферта" и "промоционална цена".

Клиент: NRG Кампания: The power behind the plug (#SmartEnergyRevolution)
Агенция: Droga5

Защо? Специално тук, всичко може да бъде обобщено с реакцията на мъжа на 1:20 секунда от видеото. Ако рекламата те е накарала да се замислиш и да промениш решението си, значи работи.

Клиент: Preview Magazine
Кампания: Fashion is power Агенция: Publicis Philippines

Защо? Идеята е супер, няма златен напън, реално може да помогне на някого. За мен това е достатъчно. 

Клиент: John Lewis Кампания: Tiny Dancer

Агенция: Adam & Eve/DDB London

Защо? Защото за трети ден я гледам с усмивка на лице. И да – малко по-дълга е, но нека не издребняваме. 

"Най-доброто от рекламата" е нова рубрика на capital.bg, в която всяка седмица ще ви представяме селекция от актуални рекламни кампании, подбрани от лицата на българския рекламен бранш. Идеята й е да стимулира разговор за добри практики, вдъхновяващи примери и тенденции, които задават посоката на българския и глобален рекламен бизнес.

Георги Златков вярва, че рекламата има силата да накара човек да се замисли. Затова трябва да я използваме внимателно.

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK