Най-доброто от рекламата...
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

според акаунт мениджъра в e-act Стоян Ненчов

7155 прочитания

"Най-доброто от рекламата" е нова рубрика на capital.bg, в която всяка седмица ще ви представяме селекция от актуални рекламни кампании, подбрани от лицата на българския рекламен бранш. Идеята й е да стимулира разговор за добри практики, вдъхновяващи примери и тенденции, които задават посоката на българския и глобален рекламен бизнес.

Стоян Ненчов казва, че харесва клиентите и работата си, но преди всичко харесва хората, които от многото зададени въпроси стигат до интересни отговори.

Тази седмица подборът на най-впечатляващите и интересни реклами направи Стоян Ненчов, акаунт мениджър в e-act. Той определя себе си като YouTube junkie и се гордее, че е първият "екселаджия, елка, така де, акаунт" в "Най-доброто от рекламата". Няколко години е заемал длъжността international & key account manager в ilyan.com и е разработвал съвместно с университети от Великобритания, Полша, Гърция, Литва и България международна магистърска програма по дигитален маркетинг. Стойо, както е свикнал да го наричат, харесва клиентите и работата си, но преди всичко харесва хората, с които от многото зададени въпроси се стига до интересни отговори.

 Клиент: Listerine Кампания: Feel every smile Агенция: JWT, London
Кампания: The Grolsch Synthesizer Агенция: Kubis Interactive, Romania  Защо? Защото никой досега не беше чувал за Kubis Interactive. А сега поне трима ще отворят сайта им. Който между другото е малко ретро.
Клиент: Heineken Кампания: The Jonah Lomu Machine
Агенция: Rothco, Ireland

Защо? Защото винаги съм искал да напъхам някой във vending машина. 

Клиент: Transport Accident Commission
Кампания: Towards Zero Агенция: BBDO, Melbourne Защо? Защото Видас, творческият ни директор, обича добри сълзливи кампании. 
Клиент: Charles Schwab Кампания: The boy who asked questions

Режисьор: Elliot Lim

Защо? Много е близо до това, което с колегите винаги сме смятали за правилно в нашата си работа - да питаш до посиняване. За да откриеш дори абсурдния, но правилен отговор.

"Най-доброто от рекламата" е нова рубрика на capital.bg, в която всяка седмица ще ви представяме селекция от актуални рекламни кампании, подбрани от лицата на българския рекламен бранш. Идеята й е да стимулира разговор за добри практики, вдъхновяващи примери и тенденции, които задават посоката на българския и глобален рекламен бизнес.

Стоян Ненчов казва, че харесва клиентите и работата си, но преди всичко харесва хората, които от многото зададени въпроси стигат до интересни отговори.

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK