Най-доброто от рекламата...
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

според арт-директора и съдружник в LOVE+HATE studio Мартин Милев

5725 прочитания

"Най-доброто от рекламата" е нова рубрика на capital.bg, в която всяка седмица ще ви представяме селекция от актуални рекламни кампании, подбрани от лицата на българския рекламен бранш. Идеята й е да стимулира разговор за добри практики, вдъхновяващи примери и тенденции, които задават посоката на българския и глобален рекламен бизнес.

Мартин Милев вярва, че колкото повече изживяване и повече емоция дава с комуникацията си един бранд, толкова повече добавена стойност получава.

Тази седмица най-интересните рекламни кампании са подбрани от Мартин Милев, арт-директор и съдружник в LOVE+HATE studio. Преди да създаде студиото, той е бил арт-директор в Ogilvy Sofia. Завършил е комуникационен дизайн при професор Херман Васке в Триер, Германия. Мартин вярва, че колкото повече изживяване и повече емоция дава с комуникацията си един бранд, толкова повече добавена стойност получава.

Кампания: Crying Клиент: Consulate General Of Argentina In Los Angeles Рекламна агенция: Conill Saatchi & Saatchi, Torrance, USA
Рекламна агенция: Duval Guillaume

Защо? Рекламната агенция успява да представи по нов и вълнуващ начин една толкова използвана тема при бирите – мъжкото приятелство.

Кампания: Baggage Handlers
Клиент: Samdex  Рекламна агенция: Jandl, Slovakia

Защо? Страхотен инсайт. Служителите от багажното – и те са хора, и те имат проблеми, за които не предполагаш. Колкото просто, толкова и гениално.

Tap King - The Search from Alex & Philip on Vimeo.

Кампания: The Search

Клиент: Tap King

Рекламна агенция: BMF, Sydney, Australia

Защо? Колкото и технологичен или практичен да е един продукт, понякога в емоцията се крие много повече.

"Най-доброто от рекламата" е нова рубрика на capital.bg, в която всяка седмица ще ви представяме селекция от актуални рекламни кампании, подбрани от лицата на българския рекламен бранш. Идеята й е да стимулира разговор за добри практики, вдъхновяващи примери и тенденции, които задават посоката на българския и глобален рекламен бизнес.

Мартин Милев вярва, че колкото повече изживяване и повече емоция дава с комуникацията си един бранд, толкова повече добавена стойност получава.

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар
  • 1
    evolutionary avatar :-|
    evolutionary

    колкото повече изживяване и повече емоция дава с комуникацията си един бранд, толкова повече добавена стойност получава - истина


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK