Най-доброто от рекламата...

според мениджъра на PR екипа в New Moment New Ideas Company Костадин Крантев

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"Най-доброто от рекламата" е нова рубрика на capital.bg, в която всяка седмица ще ви представяме селекция от актуални кампании, подбрани от лицата на българския рекламен бранш. Идеята й е да стимулира разговор за добри практики, вдъхновяващи примери и тенденции, които задават посоката на българския и глобален рекламен бизнес.

 

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    syk42396857 avatar :-|
    syk42396857
    • + 2

    Поздравления и адмирации към автора на статията и подбора на рекламите! Най-доброто нещо, коетото съм чел (гледал) напоследък!

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 2
    pulchinela avatar :-|
    През прокуракура ми е

    Според него "рекламата е идея" и няма разделение между видовете комуникация (PR, дигитална, рекламна или събитие), стига тя да е добра.

    Бих добавил в подобен смисъл един цитат:

    "Няма значение дали си онлайн, или офлайн, важното е какво всъщност казваш."
    Джефри Хантсон, творчески директор на Duval Guillaume

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал