Най-доброто от рекламата...
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

според партньора в студио Nulla Деметри Василев

9834 прочитания

"Най-доброто от рекламата" е нова рубрика на capital.bg, в която регулярно ще ви представяме селекция от кампании, подбрани от лицата на българския рекламен бранш. Идеята й е да стимулира разговор за добри практики, вдъхновяващи примери и тенденции, които задават посоката на българския и глобален рекламен бизнес.

 
Деметри Василев е категоричен, че когато видим нещо което ни харесва, винаги трябва да си зададем въпроса "Защо?". Отговорът много често се оказва изненадващо труден, уточнява партньорът в студио Nulla

Тази седмица най-интересните рекламни проекти подбра Деметри Василев, партньор в студио Nulla.

Деметри е учил режисура в National Film & Television School, Лондон, а партньорът му Аспа Петров се занимава с класическа анимация. Двамата са отговорни за създаването на видеопроекти за някои от най-големите рекламодатели в България. "За нас клиентът най-често е агенция. При тях се говори за ефективност на комуникацията и канали на разпространение, но ние нямаме отношение към тези неща. Каквато и да е задачата, ние отговоряме за едно единствено нещо: визуално продуктът да е на ниво", разказва Деметри. Част от портфолиото на студио Nulla може да бъде намерено тук: nulla.tv

Василев е категоричен, че когато видим нещо което ни харесва, винаги трябва да си зададем въпроса "Защо?". Отговорът много често се оказва изненадващо труден, уточнява партньорът в студио Nulla.

Costa 'Monkeys' from Rogue Films on Vimeo. Кампания: "Monkeys & Typewriters"
Клиент: Costa Coffee Рекламна агенция: Karmarama

Защо? Най-трудно се прави коцептуална реклама. Тази при която има специално изградена среда, която да подсилва комуникацията. Освен това винаги е забавно да гледаш апококалипсис, без значение от вида му.

Ikea - The Climber from Blink on Vimeo. Кампания: "The climber" Клиент: IKEA
Рекламна агенция: Forsman & Bodenfors, Stockholm

Защо? Заради изключително добрия ритъм, в който минава всяка секунда от спота.

Southern Comfort // Karate from Jeff Dryer on Vimeo.
Кампания: "Karate" Клиент: Southern Comfort Рекламна агенция: Wieden + Kennedy, New York

Защо? Когато рисуваме сториборд за определена реклама, започваме отзад напред, понеже често творческите разработки, които получваме нямат добре измислен край. Тази реклама е като немския словоред - трябва да изчакаш края, за да навържеш нещата.

Kickstart - "Your Night" from Sterntag Film on Vimeo. Кампания: "Your Night"
Клиент: Kickstart Рекламна агенция: BBDO

Защо? Все пак първото условие за това една реклама да е добра, си остава визуално тя да е на ниво.

The Sunday Times - Icons from Us on Vimeo. Кампания: "Icons" Клиент: The Sunday Times

Рекламна агенция: Grey

Защо? Ние просто си падаме по концептуални реклами. Това е.

"Най-доброто от рекламата" е нова рубрика на capital.bg, в която регулярно ще ви представяме селекция от кампании, подбрани от лицата на българския рекламен бранш. Идеята й е да стимулира разговор за добри практики, вдъхновяващи примери и тенденции, които задават посоката на българския и глобален рекламен бизнес.

 

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

Най-доброто от рекламата...

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK