Грабни промоцията
Дори и в кризата търсенето на бързи потребителски кредити не намалява
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
"Виж лихвата!", гласи с големи букви надписът на листовката, която ми пъхат в ръцете. Поглеждам изписаната голяма нула и доста по-малките деветки до нея – 0.99%. Намирам се в една от веригите за черна и бяла техника и едва влязла, около мен вече са се събрали 3 момичета, които ми предлагат кредит. Всъщност репликата "Интересувате ли се от стоки на изплащане?" продължава да ви посреща във всички големи магазини за техника, както и преди кризата.
Според представители на небанковите дружества за потребителско кредитиране това съвсем не е изненадващо. Първо, защото има търсене на заеми и, второ, основният поток от клиентите на тези компании продължава да идва именно от търговските обекти.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Това ми се струва изключително изгодно предложение - да платиш 30% годишна лихва за нещо, което ще струва 30% по-малко след година.
Много будали, ей. Какво им пречи да си изкарат една кредитна карта, там лихвите са 15-18%, внасяш когато искаш и можеш, и не се заминаваш с момичета и момчета с листовки и промоции.
Не че 18% е малко, но е по-добре от 25.93%, нали.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.