Грабни момента

Промоциите по кредитни карти преди Коледа ви връщат малка част от похарченото

   ©  Ася Колева-Стоянова

Важно е и да получиш това, което цениш, и да оцениш това, което получаваш. Така вероятно би звучало клишето "Не е важно да получиш това, което цениш, а да оцениш това, което получаваш", ако се сложи в реклама на кредитни карти.

И наистина, в стремежа си да привлекат все повече клиенти банките издатели отдавна залагат и на възможностите да спестиш пари, ползвайки кредитната си карта. Подобни послания се увеличават в дните преди Коледа, когато заради празничното пазаруване банковите карти се използват много по-активно.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    truthfan avatar :-|
    truthfan
    • - 5
    • + 4

    Като единственият вестник, който чета, се надявах, че поне "Капитал" е застрахован от пословичната некоректност на БГ журналистите - а именно да пишат статиите си 5 за 4, без особено да държат на точно и вярно отразяване. Уви, обаче, явно заболяването е хронично. Подзаглавието "Промоциите по кредитни карти преди Коледа ви връщат малка част от похарченото" адресира темата към кредитните карти, но още първият пример за промоцията на картите Виза всъщност се отнася за всички карти - и дебитни, и кредитни (справка: http://visabg.com/). И ако за автора това може да е без значение, или пък да не прави разликата, то всички цитирани организации, инвестирали в кампании, които да поощряват определени техни продукти, се оказват потърпевши, че, може би най-авторитетният БГ вестник, е омаскарил усилията им. И не на последно място набутал и дебитни, и кредитни продукти в подзаглавие само за последните - а иначе уж минава за вестник-флагман да образова българина в "А,Б-то" на бизнес терминологията. :(

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал