Много данни, малко полза

Българските пенсионни дружества не залагат особено на интернет като инструмент за привличане на клиенти

Времето, когато да имаш сайт беше достатъчно да минаваш за напредничава и модерна компания, остана някъде в 90-те години на миналия век. Сега е очевидно, че вече изискванията към представянето на информацията и каналите от социални мрежи са доста по-сложни и изискват целенасочени усилия. На този фон пенсионните компании в България изглеждат застинали вероятно защото голяма част от бизнеса им е гарантирана чрез задължителността на продуктите им. Те не трябва да убеждават клиентите си в нуждата да потребяват услугите им, а само в предимствата си пред конкурентите.

Събитията от края на 2014 г. и дебатите за промени в сектора може да променят това. Гласуваната в края на миналата година промяна в закона, смело определяна като реформа, може да ги постави в положението да се борят и за всеки досегашен осигурен, и срещу липсата на заинтересованост и информираност сред младите хора. Нищо чудно най-силното им оръжие да се окаже именно глобалната мрежа.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове