360-градусовите камери: Жилищна панорама

Конкуренцията кара все повече собственици да правят атрактивни снимки и видео на имотите си, за да ги прадават или дават под наем. А начините за това се увеличават

Макар технологията да е достъпна и всеки потребител да може да я ползва без да е професионалист, е важно да се отбележи, че за да се направи добро видео от този тип, има някои трикове.
Макар технологията да е достъпна и всеки потребител да може да я ползва без да е професионалист, е важно да се отбележи, че за да се направи добро видео от този тип, има някои трикове.
Макар технологията да е достъпна и всеки потребител да може да я ползва без да е професионалист, е важно да се отбележи, че за да се направи добро видео от този тип, има някои трикове.
Макар технологията да е достъпна и всеки потребител да може да я ползва без да е професионалист, е важно да се отбележи, че за да се направи добро видео от този тип, има някои трикове.

Апартамент под наем, продажба на имот, промотиране на заведение или спортен клуб. Конкуренцията е огромна, а колкото по-атрактивно изглежда офертата в интернет, толкова се повишават и шансовете за бърза сделка и привличане на нови клиенти. Развитието на технологиите увеличи възможностите за правене на снимки и видео, а с навлизането на т.нар. камери за виртуална реалност се формира и изцяло нов сегмент – 360-градусово заснемане на обект.

Все повече агенции и собственици, а постепенно и в България, използват технологията, за да покажат обектите си на клиентите си в други страни или градове, а усещането през очилата за виртуална реалност или директно през компютъра е почти като оглед на място.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал