Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Ако чудовището на административната бумащина има своя любима бърлога, то това без никакво съмнение са гишета на КАТ.
Плащане на глоба, "подновяване" на акт за административно нарушение, издаване на книжка, промяна в собствеността на автомобил - уж семпли услуги, които не би трябвало да бъдат голямо затруднение. Но не са един и двама тези, които предпочитат да си пуснат отпуск, за да успеят в битката с административния апарат, или в краен случай - да застанат пред портала на КАТ час-два преди отваряне, за да се намерят начело на опашките.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
5 коментара
Кат малко по малко се променя миналата година се наложи да си сменям книжката. За 10 минути стана работата, понеже съм над 70 години услугата бе безплатна, с кеф ди платих 2 лева такса с ПОС устройство за златен талон. Комшиятаи той набор долу горе го глобиха 35 лева за скорост-платихме по интернет, той после все пак отиде да провери до КАТ за всеки случай. Особено в далечната провинция поради липса на хора много бързо и спокойно стават нещата. Аз като ходих за книжката имаше един човек преди мен, а служителката се оказа позната и после се лафихме половин час след като ме обслужи преди да дойде следващия клиент, Мисля си, че ако в София открият още 3-4 офиса да се разпределят хората и да няма опашки и софиянци ще спрат да се оплакват.
Аз също платих акт електронно, който беше предаден на НАП и плащането не бе отразено при КАТ.
Допълнително усложнение беше, че платежното нареждане (чрез ePay), което имах, не съдържаше номера на наказателното постановление.
Проблема се реши след 2 месеца.
Не бих съветвал някой да плаща задължения към КАТ електронно ако вече са предадени на НАП.
стъпки в правилната посока, но прекалено малко, прекалено плахо, и съпътствани със всякакви проблеми.
не го разбирам това.
КАТ е от малкото държавни органи, които нямат елементарно виртуално деловодство в услуга на гражданите . Без подобно деловодство е все едно, че се намираме с 20 години назад.
До коментар [#4] от "Антон Чипев":
30 по-точно
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.