Банка "БНП Париба Лични финанси" - ефектът за клиентите

Заявката на новата банка за по-голям пазарен дял в потребителското кредитиране може да донесе по-конкурентни и атрактивни продукти

Трансформацията на компания за потребителско кредитиране в банка не се случва често. От 1 февруари това стана с "БНП Париба Лични финанси" и резонно клиентите й си задават въпроса какво ще се случи с договорите им, а най-вече и с лихвите по вече отпуснатите и бъдещите кредити. Още повече че в сравнение с банките дружествата за бързи заеми ги отпускат при по-висок ГПР, за да се покрие и по-високият риск по тях.

В началото на годината менджмънтът на новата банка повдигна завесата, но обясни, че на този етап трансформацията е свързана основно с юридическо преструктуриране на съществуващото дружество. Амбицията на банката обаче е да влезе в топ 10 по пазарен дял в потребителското кредитиране в банковия сектор. Това означава, че ще й се наложи да предложи наистина конкурентни на пазара продукти в този сегмент предвид конкуренцията и наситеността на сектора с играчи с утвърдени позиции.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал