Стрийминг инвазия

Потребителите в България имат достъп до все по-голям брой дигитални абонаментни услуги

За разлика от аудио услугите, при видео стрийминга основната разлика е в съдържанието на платформите
За разлика от аудио услугите, при видео стрийминга основната разлика е в съдържанието на платформите
За разлика от аудио услугите, при видео стрийминга основната разлика е в съдържанието на платформите    ©  Shutterstock
За разлика от аудио услугите, при видео стрийминга основната разлика е в съдържанието на платформите    ©  Shutterstock

Музика, видео, а вече и книги – възможностите за дигитални абонаментни услуги продължават да растат, дотолкова, че вече чуждицата "стрийминг" не звучи като нещо далечно или неразбираемо. И, колкото и да е клиширано, изречението "всичко нужно вече е в телефона ви" се оказва все по-вярно. С официалното представяне на услугите на Storytel в България в началото на годината кръгът на възможностите за забавление само чрез умно устройство и интернет е все по-близо до затваряне, макар на пазара все още да липсват някои известни световни имена.

Въпросът по отношение на аудио и видео е какво точно да изберат потребителите. И докато при аудиоуслугите става дума за едно и също съдържание и въпросът се свежда до това кое приложение е по-удобно и по-добре оптимизирано, при видеострийминга решаващо най-често се оказва самото съдържание, като рядко един и същ сериал може да бъде видян на две места.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал