С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
31 май 2019, 12:10, 2920 прочитания

Когато времето лети

Кои са най-добрите приложения за управление на времето, които могат да ви помогнат да балансирате личните и служебните си ангажименти

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Времето е единственият ресурс, който не само е ограничен, но и не може да се пести и съхрани за по-късно ползване. Но пък за сметка на това човек може така да го организира, че действително да му стига за всичко. С наличието на все по-мощни мобилни устройства можем да се възползваме от тях не само за забавление. Съвременните смартфони могат да ни бъдат от помощ при изпълнението на ежедневните задачи. Проследяваме някои от най-добрите приложения за управление на задачите, които ще ви помогнат да оптимизирате начина, по който изразходвате личното и служебното си време.
Any.do

Приложението е най-класическият вариант за управление на времето. Съдържа опциите за създаване на списъци със задачи, напомняния за тях чрез известия и организиране на календара. Ако сте сред хората, които са много заети и често забравят ежедневните си задължения, приложението следи вместо вас графика ви благодарение на предварително въведените бележки, напомняния и списъци. Апликацията синхронизира информацията между различните ви устройства, което позволява по-голяма гъвкавост. Привлекателният и интуитивен интерфейс, възможността за гласово въвеждане на задачи и интеграцията на задачите в календара на телефона я правят един от най-популярните избори на помощник при управлението на задачите.

Any.do е налично както за устройства с операционна система Android, така и за такива с iOS, като има безплатна и премиум версия. Платената версия e на цена 2.99 долара на месец и предлага допълнителни функционалности, като базирани на местоположението напомняния, прикачване на файлове с обем до 100 МВ, възможност за възлагане на задачи на други потребители и т.н.
Wunderlist

Wunderlist e едно от най-добрите безплатни приложения за повишаване на производителността. То позволява да създавате не само списъци, но също и да добавяте допълнителни елементи, да настройвате напомняния и да синхронизирате бележките си между всички устройства, които използвате. Цялото приложение е проектирано по най-лесния за потребителя начин и предлага възможността за добавяне на крайни срокове, допълнителна информация и напомняния.

Intelligent Suggestions е една от най-интересните функции на апликацията и може автоматично да ви препоръчва какви допълнителни задачи да добавите към списъците. След като отворите приложението, виждате "My Day" секция, в която са разположени всички планирани от вас събития за деня. Можете да персонализирате бележките и да активирате Intelligent Suggestions функцията с натискане върху иконата с форма на крушка.
Todoist
Приложението балансира ефективност с простота на интерфейса и го прави, докато работи на всяка съществуваща платформа. Това най-вероятно е и причината да е едно от най-популярните приложения за управление на времето. В него можете да записвате задачите си, да ги маркирате като приоритетни, да създавате планове за цели проекти, като им зададете и крайни срокове. И макар безплатната версия на Wunderlist да дава достъп до повече функционалности, основно предимство на Todoist e фактът, че може да бъде синхронизиран с услуги като Google Drive, Sunrise Calendar и IFTTT.

Приложението има безплатна и премиум версия, като втората струва 3 долара на месец, или 29 долара за цяла година. Платената предлага на потребителите възможности за персонализиране на интерфейса, добавяне на различни етикети, известяване за наближаващи срокове по имейл, както и за прикачване на файлове.
Things

Приложението има множество функции и въпреки това е лесно за използване. Добавянето на задачи е бързо, а те могат да бъдат организирани по много различни начини. Можете да синхронизирате календара на телефона си с приложението, както и да получавате известия с напомняния. Други апликации също предлагат тези функции, но Things го прави по начин, който прави използването му приятно. Основният недостатък е, че приложението е достъпно само за потребители с устройства на Apple. Версията за iPhone струва 9.99 долара, за iPad – 19.99, а тази за macOS e на цена от 49.99 долара.
TickTick

TickTick е приложение за управление на задачите, което предлага широк набор от функции на всяка платформа, която можете да си представите. Добавянето на задачи се случва бързо, а веднъж направено, те могат да бъдат организирани в различни списъци, и управлявани с помощта на маркери. TickTick предлага и няколко функции, които липсват при другите подобни приложения. Една от тях е вграденият таймер по италианската система за управление на времето pomodoro, който следи отделните работни сесии за всяка от задачите ви. Интеграцията на различни календари, което ви позволява да менажирате и срещите си, наред със задачите и синхронизацията с други платформи са сред останалите предимства на апликацията. TickTick има безплатна и платена версия, като абонаментите започват от 2.40 долара месечно.
Habitica

Това, което различава Habitica от останалите приложения за управление на времето, е игровият елемент. Апликацията ви позволява да записвате и да следите прогреса на задачите си, а когато те бъдат изпълнени в срок, получавате бонус точки. Ако проточите изпълнението им – губите част от тях. Можете да разделите задачите си по категории, както и да се състезавате с приятели. Основният недостатък на приложението е, че не е подходящо за управление на дългосрочни цели и проекти, но ако мотивацията е вашият проблем – то вероятно е най-добрият избор. Приложението е достъпно както за Android, така и за iOS, като има безплатна и платена версия. Премиум версията е на цена от 5 долара месечно и дава достъп до допълнителни функционалности като история на задачите.
IFTTT (If This Then That)

Приложението предлага алтернативен подход от гледна точка управление на времето. Вместо да организира задачите, апликацията предлага функционалности, които могат да ви спестят време. IFTTT е безплатно всеобхватно решение за автоматизиране на почти всичко чрез задаване на условия, при изпълнението на които се извършват желани от вас действия. Приложението например позволява избирането на събитие, като например публикуването на нов материал в дадена медия, което да води до активиране на известие или споделяне в някоя социална мрежа. Можете да настроите автоматично създаване на резервни копия на дадени файлове, получаването на известия за времето при избрани от вас събития, да активирате действия според местоположението ви и много, много други.

Платформата предлага управление през уеб и чрез приложения за Android и iOS. Работи с над 400 приложения, включително Twitter, Telegram, Google Drive, Twitch, Instagram и Gmail, а освен това е съвместима и с устройства като Google Home, Amazon Alexa, Nest и Philips Hue за лесна автоматизация на умния дом. Може да бъде сихронизирано с други task management приложения, за да сте сигурни, че няма да забравите да свършите нищо.



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Границите на запора Границите на запора

Каква част от доходите и имуществото може да блокира частният съдебен изпълнител

11 окт 2019, 5322 прочитания

Колко струва издръжката на домашен любимец Колко струва издръжката на домашен любимец

При отглеждането на домашен любимец могат да се появят много непредвидени разхoди, които да натежат на месечния бюджет

4 окт 2019, 5606 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Моят капитал" Затваряне
Вместо в клон - по телефон

Банките полагат все повече усилия да привличат клиентите си към електронното банкиране чрез нови приложения и по-ниски такси.

Още от Капитал
Rifiniti отскочи на глобално ниво

Българско-американският стартъп е купен от FM:Systems - един от световните лидери в мениджмънта на работното пространство

В милиардната паяжина на Спайдърмен

Sony и Disney първо се скараха, а после се разбраха за филмовите права върху комиксовия герой

Втори опит: Келнер взима bTV

Фондът на чешкия бизнесмен PPF е съвсем близо до сключването на сделка за целия бизнес на американската компания CME

Нобел за икономика: Как да се правят ефективни реформи

Тазгодишните лауреати намират начин да използват полеви изследвания, за да избегнат политиките тип "проба-грешка"

Джазменът като блусар

Китаристът Джон Скофийлд за това какво наистина има значение в музиката

Книга: Олга Токарчук - "Бегуни"

Една от ключовите книги на полската писателка, която получи Нобелова награда за литература

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10