IPO за всеки
Кои са начините за малки клиенти да инвестират в горещите американски първични публични предлагания


Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
През миналата година 190 компании реализираха първични публични предлагания (IPO) на Уолстрийт и набраха 47 млрд. долара спрямо 160 дружества година по-рано. През 2019 г. пазарът в САЩ е дори още по-горещ – само през първoто полугодие на борсата дебютираха компании като Uber, Lyft и Pinterest. Инвестициите в такива акции представляват интерес и за много дребни инвеститори от чужбина, но участието в публично предлагане не е особено лесно за изпълнение. От една страна, малко платформи предлагат тази възможност от Европа, от друга, за дребните клиенти не е сигурно, че ще се класират, тъй като обемите, които се записват, са доста големи, а и не на последно място, това може да се окаже скъпа операция. Освен това, ако инвеститорът има желание да притежава акции от повече млади компании, задачата се усложнява.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход