Новият брой:
Образованието: Лунната мисия на България

За да няма изненади по пътя

Какви са правата на потребителите при провал на почивка или туристическо събитие

"За потребителите е важно не само да познават правата си, но и да знаят как да ги прилагат, за да се предпазят от нелоялни търговски практики."

Богомил Николов "Активни потребители"

Настъпва моментът на дългоочаквана почивка, но не след дълго, вместо да ѝ се насладим, се разочароваме, защото не получаваме това, за което сме платили. Много хора са се сблъсквали с подобни проблеми – лоши условия, смяна на хотели, скрити такси. Рисковете може да се минимализират, ако потребителите си знаят правата. От миналата година в ЕС действа специална директива, която защитава всеки закупил пакетна услуга, а от тази дори е разширена. Затова е добре всеки предварително да се запознае с правата си. За съжаление статистиката не е много в тази посока.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар