За да няма изненади по пътя
Какви са правата на потребителите при провал на почивка или туристическо събитие
Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
Богомил Николов "Активни потребители"
Настъпва моментът на дългоочаквана почивка, но не след дълго, вместо да ѝ се насладим, се разочароваме, защото не получаваме това, за което сме платили. Много хора са се сблъсквали с подобни проблеми – лоши условия, смяна на хотели, скрити такси. Рисковете може да се минимализират, ако потребителите си знаят правата. От миналата година в ЕС действа специална директива, която защитава всеки закупил пакетна услуга, а от тази дори е разширена. Затова е добре всеки предварително да се запознае с правата си. За съжаление статистиката не е много в тази посока.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.