Coca-Cola отново променя бизнес модела си

Компанията се отказва от дистрибуцията и бутилирането в САЩ

Производителят на безалкохолни напитки Coca-Cola отново предприема промени в бизнес модела си, пише Wall Stret Journal. Целта на промените е компанията да контролира производството и дистрибуцията на продуктите си, без да е нужно да е директен собственик на тези операции, отбелязва изданието.

Coca-Cola планира да продаде производствените мощности и мрежи за дистрибуция в САЩ до следващата година, за да може да се фокусира в много по-рентабилния бизнес с производство на концентрати. Тази мащабна продажба на активи представлява цялостна промяна на концепцията на групата, която преди шест години купи най-голямата си бутилираща компания Coca-Cola Enterprises срещу 12.3 млрд. долара.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар