Metro разделя бизнеса си на две

Веригите за потребителска електроника ще бъдат отделени в самостоятелна компания

Олаф Кох, главен изпълнителен директор на групата
Олаф Кох, главен изпълнителен директор на групата
Олаф Кох, главен изпълнителен директор на групата    ©  INA FASSBENDER
Олаф Кох, главен изпълнителен директор на групата    ©  INA FASSBENDER

Германският оператор на търговски вериги Metro обяви, че планира да раздели бизнеса си на две. Новите самостоятелни компании ще са секторно фокусирани, като едната ще поеме бизнеса с търговия на едро и хранителни продукти, а в другата ще останат веригите за потребителска електроника като Saturn и Media Markt.

Metro е най-големият търговец на дребно в Германия и се нарежда на четвърто място в Европа. Вече няколко години в бизнеса на групата тече преструктуриране, включващо продажба на второстепенни активи като универсалните магазини Kaufhof. Пазарите реагираха позитивно на заявлението на компанията, което доведе до поскъпване на акциите й с 12% по време на търговията в сряда.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар