Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Най-големият производител на пакетирани храни в света - Nestle, отчита само минимален ръст на продажбите през първото тримесечие, но остава ангажиран с поставените цели за цялата година. За трите месеца до март стойността на продажбите на швейцарската компания е нараснала до 20.93 млрд. франка (21.64 млрд. долара) спрямо 20.92 млрд. франка за същия период на миналата година. Средната прогноза на анализаторите беше за повишение до 21.11 млрд. франка, отбелязва Wall Street Journal.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.