Anheuser-Busch InBev продаде европейските си премиум марки

Peroni, Grolsch и Meantime стават собственост на японската Asahi Group срещу 2.55 млрд. евро

Това е най-голямото придобиване в историята на Asahi, чрез което групата ще навлезе на европейския пазар
Това е най-голямото придобиване в историята на Asahi, чрез което групата ще навлезе на европейския пазар
Това е най-голямото придобиване в историята на Asahi, чрез което групата ще навлезе на европейския пазар    ©  YVES HERMAN
Това е най-голямото придобиване в историята на Asahi, чрез което групата ще навлезе на европейския пазар    ©  YVES HERMAN

Най-големият производител на бира в света Anheuser-Busch InBev ще продаде марките си Peroni, Grolsch и Meantime на Asahi Group Holdings срещу 2.55 млрд. евро, съобщава Bloomberg. По този начин компанията изчиства едно от препятствията, за да получи разрешение от регулаторите да финализира сливането със SABMiller.

В официалното съобщение на AB InBev се казва, че продажбата на тези активи е била поставена като условие от европейските власти да одобрят сделката със SABMiller. Според условията на споразумението японската Asahi Group ще стане собственик както на трите премиум марки, така и на свързания с тях бизнес в Италия, Холандия, Великобритания и правата за продажби в САЩ.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове