Умният часовник на Apple е имал по-успешен дебют от iPhone

През първата година на пазара са били продадени 12 млн. Apple Watch

Apple е продала двойно повече умни часовници, отколкото смартфони iPhone през дебютните им години на пазара. Въпреки впечатляващия старт за новия продукт той тепърва ще трябва да се бори със скептицизма на инвеститорите, отбелязва Wall Street Journal.

Apple Watch е първият изцяло нов продукт на компанията след iPad и успехът му се счита за критичен за бъдещето на технологичния гигант. Той трябва да послужи за доказателство, че компанията е способна на успешни иновации под ръководството на изпълнителния директор Тим Кук, който наследи Стив Джобс. Това става особено важно на фона на забавянето в продажбите на смартфоните iPhone.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    tucker_case avatar :-P
    tucker case

    веднага им давам идея как да увеличат поулярността - да пуснат в айтюнз минути по 99 цента и часове по $9.99... освен туй да спонсорират бърни с некой и друг кинт, та да стане президент и да дигне цената на $15/час... :)

    Нередност?
Нов коментар