Умният часовник на Apple е имал по-успешен дебют от iPhone
През първата година на пазара са били продадени 12 млн. Apple Watch
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Apple е продала двойно повече умни часовници, отколкото смартфони iPhone през дебютните им години на пазара. Въпреки впечатляващия старт за новия продукт той тепърва ще трябва да се бори със скептицизма на инвеститорите, отбелязва Wall Street Journal.
Apple Watch е първият изцяло нов продукт на компанията след iPad и успехът му се счита за критичен за бъдещето на технологичния гигант. Той трябва да послужи за доказателство, че компанията е способна на успешни иновации под ръководството на изпълнителния директор Тим Кук, който наследи Стив Джобс. Това става особено важно на фона на забавянето в продажбите на смартфоните iPhone.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
веднага им давам идея как да увеличат поулярността - да пуснат в айтюнз минути по 99 цента и часове по $9.99... освен туй да спонсорират бърни с некой и друг кинт, та да стане президент и да дигне цената на $15/час... :)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход