Празниците за повечето търговски вериги в САЩ няма да са весели
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Празниците за повечето търговски вериги в САЩ няма да са весели

Традиционните вериги магазини в Америка очакват спад в продажбите по Коледа

Празниците за повечето търговски вериги в САЩ няма да са весели

Традиционните магазини очакват по-малко приходи през коледния сезон заради нарастващия брой онлайн поръчки

3116 прочитания

Традиционните вериги магазини в Америка очакват спад в продажбите по Коледа

© Reuters


Американските вериги магазини се подготвят за спокоен край на финансовата година под нарастващо напрежение от онлайн конкуренти.

Очаква се онлайн продажбите да отбележат ръст през коледния сезон с 18.4% в сравнение с 2018 г., прогнозират от IHS Markets. Електронните магазини задминават по продажби физическите, а според очакванията потребителите ще похарчат с 6% по-малко средства в големите универсални магазини през тази година, съобщава Financial Times.

Състоянието на традиционните вериги магазини е мрачно предвид постоянно понижаващите се цени на акциите им през последните години. Акциите на група от 48 големи вериги в момента се равняват на 20% от стойността на еквивалентен брой онлайн магазини.

Инвеститорите загубиха надежда в големи ритейлъри като Macy’s. Акциите на компанията се сринаха с 49% тази година и тя е най-лошо представилата се в индекса S&P 500.

"Онлайн търговията не показва никакви признаци на забавяне, коментира Джеймс Бонакер от IHS Markets. Потребителите все повече използват и правят покупките през мобилните си телефони, таблетите и компютрите си."

Веригата магазини Target успя да се изправи на крака, след като беше подложена на огромен натиск от Amazon. Компанията се завърна на онлайн пазара, като предостави възможност на клиентите да получават поръчки директно от магазините. Благодарение на това акциите й се покачиха с 90% само през тази година.

Прогнози за онлайн продажбите в САЩ

Американските вериги магазини се подготвят за спокоен край на финансовата година под нарастващо напрежение от онлайн конкуренти.

Очаква се онлайн продажбите да отбележат ръст през коледния сезон с 18.4% в сравнение с 2018 г., прогнозират от IHS Markets. Електронните магазини задминават по продажби физическите, а според очакванията потребителите ще похарчат с 6% по-малко средства в големите универсални магазини през тази година, съобщава Financial Times.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK