Любимците на Уолстрийт
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Любимците на Уолстрийт

Shutterstock

Любимците на Уолстрийт

За няколко компании сякаш не е имало мечи пазар. Или поне вече е забравен

2478 прочитания

Shutterstock

© Shutterstock


За някои компании на фондовите борси криза сякаш не е имало или тя отдавна е отминала. Ясен индикатор за това е представянето на акциите им. Докато S&P 500 още е под историческия си връх от 19 февруари, от който започна и сривът, при някои акции той дори е преодолян. В тази група са онлайн ритейлърът Amazon и платформата за онлайн магазини Shopify. Разбираемо социалната изолация принуди хората да си останат вкъщи, което увеличи продажбите им.

Netflix и Zoom вече едва ли имат нужда от представяне. Платформата за видеострийминг повиши силно абонатите си по света, което се харесва на инвеститорите. Услугата за видеоконференции Zoom също се радва на засилен интерес, като пръчка в колелото на растежа за кратко се оказа хакерският пробив в системата.

Звезда напоследък е Beyond Meat. Компанията произвежда заместител на месото на растителна основа, а дефицитът на говеждо и свинско, който създаде кризата, само помогна на представянето й. От дъното на 18 март акциите на компанията са се повишили с 85%, макар все още да са под нивото им от 19 февруари. От дебюта си на борсата преди година те са на плюс, но далеч от върха, достигнат през юли 2019 г. от 235 долара за акция.

Тази седмица компанията публикува и отчет за първото тримесечие, с който изненада приятно пазара. Beyond Meat излиза на печалба от 1.8 млн. долара при загуба година по-рано. Приходите й са нараснали с над 140% до 97.1 млн. - достатъчен повод акциите да поскъпнат с цели 7% веднага след обявяването им.

За някои компании на фондовите борси криза сякаш не е имало или тя отдавна е отминала. Ясен индикатор за това е представянето на акциите им. Докато S&P 500 още е под историческия си връх от 19 февруари, от който започна и сривът, при някои акции той дори е преодолян. В тази група са онлайн ритейлърът Amazon и платформата за онлайн магазини Shopify. Разбираемо социалната изолация принуди хората да си останат вкъщи, което увеличи продажбите им.

Netflix и Zoom вече едва ли имат нужда от представяне. Платформата за видеострийминг повиши силно абонатите си по света, което се харесва на инвеститорите. Услугата за видеоконференции Zoom също се радва на засилен интерес, като пръчка в колелото на растежа за кратко се оказа хакерският пробив в системата.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK