Китайските производители са научили някои нови трикове

Пазарният дял на износа от втората по големина икономика се увеличи по време на пандемията

Обикновено близо 200 хил. посетители, пристигащи от почти всяка страна в света, се стичат на панаира в Кантон, най-голямото търговско изложение в света. Тази година поради пандемията панаирът се проведе изцяло онлайн, продължи десет дни и приключи на 24 юни. Въпреки че не е заместител на срещите лице в лице, виртуалният панаир отново показа производствената мощ на Китай. Около 25 хил. изложители излъчваха предавания на живо, често директно от фабриките си, и разговаряха с всеки, който се интересува от техните продукти.

Сред тях Вен Ли, млад продуктов мениджър, демонстрира aвтономните косачки на Z-Green в магазина си. Шери, мениджър на My Dinosaurs, заобиколи фалшиви кости, когато представи виртуалните зверове на компанията си, като направи пауза, за да вкара главата си в зейналата уста на брахиозавър. Джой, продавач от pk Cell, стоеше зад редица акумулаторно-литиеви батерии, обяснявайки работата на 23-те автоматизирани производствени линии на фирмата.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове