Борсите в САЩ летят нависоко. Компаниите все още не!

Последният отчетен сезон в корпоративна Америка е най-странният в историята

В гласa на Боб Чапек, изпълнителен директор на Disney, имаше радостни нотки, когато обявяваше тримесечните резултати на гиганта от развлекателната индустрия на 4 август. Новата стрийминг услуга на компанията, Disney+, привлече над 60 млн. абонати за по-малко от година. Една десета от времето, което беше необходимо на Netflix, за да спечели такава аудитория. Предстоящият блокбастър "Мулан" ще излезе в Disney+ през септември. "Въпреки продължаващите предизвикателства на пандемията ние надграждаме невероятния успех на Disney+, докато растем", подчерта пред инвеститорите Чапек. Цената на акциите на Disney скочи с 5%.

Ако изключите първата част от изказването на Чапек и шестте месеца на COVID-19 новини, може да заключите, че Disney е имал успешно тримесечие. В действителност обаче, след като тематичните паркове на компанията затвориха, киносалоните се изпразниха, а рекламодателите се изтегляха от телевизионните мрежи на Disney, компанията загуби 4.7 млрд. долара. А в случая причината за поведението на пазарите е, че нещата можеха да са далеч по-лоши.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар