Борсите в САЩ летят нависоко. Компаниите все още не!
Последният отчетен сезон в корпоративна Америка е най-странният в историята
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
В гласa на Боб Чапек, изпълнителен директор на Disney, имаше радостни нотки, когато обявяваше тримесечните резултати на гиганта от развлекателната индустрия на 4 август. Новата стрийминг услуга на компанията, Disney+, привлече над 60 млн. абонати за по-малко от година. Една десета от времето, което беше необходимо на Netflix, за да спечели такава аудитория. Предстоящият блокбастър "Мулан" ще излезе в Disney+ през септември. "Въпреки продължаващите предизвикателства на пандемията ние надграждаме невероятния успех на Disney+, докато растем", подчерта пред инвеститорите Чапек. Цената на акциите на Disney скочи с 5%.
Ако изключите първата част от изказването на Чапек и шестте месеца на COVID-19 новини, може да заключите, че Disney е имал успешно тримесечие. В действителност обаче, след като тематичните паркове на компанията затвориха, киносалоните се изпразниха, а рекламодателите се изтегляха от телевизионните мрежи на Disney, компанията загуби 4.7 млрд. долара. А в случая причината за поведението на пазарите е, че нещата можеха да са далеч по-лоши.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.