Subaru Outback: най-способният Outback досега

Subaru Outback: най-способният Outback досега

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
18576 прочитания

Подобрени офроуд възможности, допълнителни системи за сигурност, включително и нови за марката, по-високо ниво на комфорт и още варианти за персонализация. Това предлага шестото поколение на Subaru Outback. След промените може да се каже, че това е най-способният, безопасен и висококачествен Outback досега.

Към днешна дата Outback е флагманът на марката, позициониран между Forester, насочен към по-сериозния офроуд, и по-градския модел XV.

Новият външен вид придава на автомобила още по-солидно и премиум излъчване.

Още първият поглед към салона създава усещане за лукс и качествена изработка. Веднага погледът е привлечен от новия централен дисплей. Той е с размер 11.6 инча, реагира на допир и е разположен вертикално като таблет. Боравеното с него е лесно и интуитивно.

Предните седалки изглеждат като стилни кресла и са не по-малко удобни, а голямата изненада е добрата странична опора, която дават.

Пътуващите отзад се чувстват не по-малко комфортно, като имат и повече разстояние пред коленете. Подобренията продължават и в багажника, който е с по-широк отвор на вратата и повишена дължина.

Преработен боксер двигател и Symmetrical All Wheel Drive

Стане ли дума за Subaru, всеки, запознат с марката, се сеща за боксер двигател и задвижването Symmetrical All Wheel Drive. Outback 2021 не изневерява на традицията и се предлага с 2.5-литров боксер бензинов двигател, в който има 90% нови компоненти. Той е с мощност 169 конски сили и 252 Нм максимален въртящ момент.

Скоростната кутия е Lineartronic вариаторна, която имитира 8 вместо 7 предавки. Задвижването, разбира се, е Symmetrical All Wheel Drive.

Двигателят работи тихо и рафинирано, а в нормален режим скоростната кутия сменя предавките неусетно и без сътресения. В спортен режим, който се активира с удобен бутон на волана, преминаването към по-горна предавка става при по-високи обороти.

Автомобилът има ускорение до 100 км/ч за 10.2 секунди, а средният разход на гориво е 8.1 л/100 км. Впечатлява комфортът, който е на изключително високо ниво. Всеки, карал старата версия, ще усети подобренията по отношение на обезшумяването.

През неравности Outback преминава невъзмутимо и на пътниците е спестено неприятно друсане. При тази мека возия очакванията са колата да не е много стабилна в завой, но флагманът на Subaru изненадва приятно и с отличното пътно поведение и на такъв терен.

С 11 асистиращи системи

От години в Subaru инвестират в подобряване на набора асистиращи системи, обединени под името ЕyeSight, като в новия Outback се предлагат 11 важни помощника на водача. Преработената система за аварийно спиране вече предлага и завиване за избягване на удар с препятствие, ако автомобилът няма да може да спре.

В допълнение системата за поддържане на лентата и адаптивният темпомат дават на Outback повече удобство, като колата може сама да адаптира скоростта си според трафика и да следва извивките на пътя. На дълъг път и особено при пътуване в задръстване това намалява сериозно натоварването върху шофьора.

Познава ползвателите си

Камера следи доколко концентриран е водачът, като подава алармен сигнал, ако има симптоми на умора, сънливост или разсейване. Като опция камерата може да разпознава и до петима водачи, като още със сядането на всеки от тях се нагласят седалката, воланът, огледалата, настройки на климатика. Запазването на всеки водач става лесно, както и подмяната на някой от ползвателите, ако той бъде заменен от друг.

Още по-добър извън пътя

Outback винаги е имал отлични офроуд възможности, а в новото поколение и те са подобрени. Повишеният до 21.3 см клиренс (при 20 см досега) и промените в предния и задния надвес позволяват ъгълът на атака да е 19.7 градуса, а на оттегляне да е 22.6 градуса. Спокойствието извън пътя се гарантира от преработената система X-MODE с готови режими за преминаване на кални, заснежени и каменисти терени, като водачът така и не усеща през какви сериозни предизвикателства извън пътя преминава.

Това е Subaru Outback

Дължина: 4870 мм Ширина: 1875 мм Височина: 1675 мм /1670 за 4DVENTURE/

Междуосие: 2745 мм Бензинов двигател: 2498 куб. см, 169 к.с., 252 Нм Скоростната кутия: Lineartronic CVT

Задвижване: Постоянно задвижване на всички колела, Symmetrical AWD

Ускорение: 0-100 км/ч.: 10.2 сек. Разход на гориво: 8.6 л/100 км (WLTP, комбиниран цикъл на движение)

Емисии СО2 193 г/км (WLTP, комбиниран цикъл на движение)

Subaru Outback се предлага в три нива на оборудване - STYLE, 4DVENTURE и PREMIUM.

Ориентировъчна цена на базов модел Outback STYLE: 78 500 лв. с ДДС + 990 лв. с ДДС за боя перла/металик

Ориентировъчна цена тестови автомобил Outback PREMIUM: 91 500 лв. с ДДС + 990 лв. с ДДС за боя перла/металик

Заявете пробно шофиране на www.subarubg.bg

Подобрени офроуд възможности, допълнителни системи за сигурност, включително и нови за марката, по-високо ниво на комфорт и още варианти за персонализация. Това предлага шестото поколение на Subaru Outback. След промените може да се каже, че това е най-способният, безопасен и висококачествен Outback досега.

Към днешна дата Outback е флагманът на марката, позициониран между Forester, насочен към по-сериозния офроуд, и по-градския модел XV.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

Влезте в профила си

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Вижте абонаментните планове
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.