Мокър бизнес
Инвестициите в аквапарк са многомилионни, за сметка на това се връщат бавно
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Всяко семейство, тръгнало с деца на море, почти задължително трябва да извърши и ритуала "посещение на аквапарк". Докато най-малките се радват в построения за тях басейн, тийнейджърите с весели викове се спускат по стръмна водна пързалка в стил "камикадзе", а възрастните вдигат адреналина си с гумени лодки по изкуствен канал или отдъхват във водния бар с "потна" бира в ръка пред телевизора .
Поне десет подобни водни съоръжения вече присъстват на картата на българските аквапаркове. Част от тях дори се опитват да пренесат морската атмосфера във вътрешността на страната (виж втория текст). Инвестициите в този бизнес са многомилионни, а възвращаемостта е сравнително бавна. По думите на собствениците им обаче всяка година броят на посетителите нараства средно с около 15%. Повечето от инвеститорите вече имат планове за разширяване на атракционите и дори за изграждане на хотелска част към тях.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.